GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Lurer på om det kansje er bekkenløsning på gang hoss meg.. er 23+5 uker på vei, mn ikke spesielt med mage enda.. Kjenner det i lårene, spesielt på innsiden når eg går av og til og reiser meg, det kjennes veldig ut som gangsperr.. Når eg går i oppåver bakker får eg også vondt på usiden i hoftene.. Har også vondt i korsryggen, men det kan vell også berre var av belastningen.. Noen som vet ?
vips-77 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg har vært veldig plaga med bekkenløsning både dette og forrige sv skap.. Hos meg er det i lysken og nedover innsiden av lårene, og fra korsryggen og nedover på baken som gjør vondt. På det værste klarer jeg ikke å gå og får smerter av enkelte bevegelser.. Vanskelig å si om det er bekkenløsning, men hvis du ikke har merket noe tidligere kan det nok være det du merker nå...
m.skadberg Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hei! jeg er 21 uker og lurer på akuratt det samme. Har lest at det er normalt å føe litt ubehag pga kroppen gjør seg klar til å føde. Men har også vondt i bekken, gangsperr og kjenner det best i oppoverbakker, trapper og når jeg skal reise meg opp ol. Kjennes som om jeg har ridd på hest i flere timer..Kjenner at det bare er å krysse fingrene for at det ikke er noe som utvikler seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå