Gå til innhold

Begynnelse på bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kansje er bekkenløsning på gang hoss meg.. er 23+5 uker på vei, mn ikke spesielt med mage enda.. Kjenner det i lårene, spesielt på innsiden når eg går av og til og reiser meg, det kjennes veldig ut som gangsperr.. Når eg går i oppåver bakker får eg også vondt på usiden i hoftene.. Har også vondt i korsryggen, men det kan vell også berre var av belastningen.. Noen som vet :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig plaga med bekkenløsning både dette og forrige sv skap.. Hos meg er det i lysken og nedover innsiden av lårene, og fra korsryggen og nedover på baken som gjør vondt. På det værste klarer jeg ikke å gå og får smerter av enkelte bevegelser..

Vanskelig å si om det er bekkenløsning, men hvis du ikke har merket noe tidligere kan det nok være det du merker nå...

Skrevet

Hei! jeg er 21 uker og lurer på akuratt det samme. Har lest at det er normalt å føe litt ubehag pga kroppen gjør seg klar til å føde. Men har også vondt i bekken, gangsperr og kjenner det best i oppoverbakker, trapper og når jeg skal reise meg opp ol. Kjennes som om jeg har ridd på hest i flere timer..Kjenner at det bare er å krysse fingrene for at det ikke er noe som utvikler seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...