Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Til lykke med stor gutt i huset.Tenk,2 år alt.Tia flyr avsted. Husker på bim,hvor glad jeg ble da nyheten kom om at alt var over,og pluggen kommet til verden.Husker med gru at du ble syk. Tenk at alt dette nå er 2 år siden!!! Vi har "kjent" hverandre lenge jo =) Kos dere masse i dag.Å be han om ikke å råkjøre ;o) Hipp Hurraaaaaaaaaaaaaa Og en god klem til mamman =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Grattis med bursdagsgutt:-) Håper dagen har vært super!
Superlis Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 2 år,da er de liksom ikke baby lengre;) Men en flott og hektisk tid. Gratulerer!! Håper dere har hatt en flott dag!!
Karomamma Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Grattis med dagen og STOOOOR gutt!! Håper dere får feiret både bursdagsgutten og alt det andre fine som har skjedd i det siste
Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk for gratulasjoner :0) Vi var 18 stk i går, kjempe koselig , men travelt.Gutten kosa seg og strålte.. Er litt rart at minste mann allerede er 2 år....På tide at han sover på nettene nå.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Så koselig da! Kan tenke meg at det var litt ekstra mye feiring hos dere også:-) Tenk at minsten er 2...........det går så fort så fort så fort så fort!!!!! Samsoving er fint:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Denne har jeg misset, Grattis med 2 åring:-) Håper dagen stod til forventningene:-D
Gjest Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Denne har visst jeg også misset Tusen takk snille dere , helt merkelig at han allerede er to år. Eller som venninna mi sa.Gratulerer med 2 års jubileum for søt baby og nær døden opplevelse :0)
♥Snulder Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer på etterskudd!!! Guri som tida flyr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå