Gå til innhold

Hvorfor blir det ikke bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig, klarer virkelig ikke og glemme faren til sønnen min:(

Det er nå 8 mnd siden vi gikk fra hverandre, og det går ikke mange timene mellom hver gang jeg tenker på han:( Og HVER dag!! Klarer ikke å glemme han i det hele tatt, prøver og komme meg ut i helgene med venninner. Møte andre gutter og bli kjent med andre men ingenting nytter, begynner og ta virkelig på dette nå:( Trodde at med tid så ville ting bli bedre og man glemmer, men klarer ikke:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det bare er tull at man glemmer. Man glemmer ikke, man laerer seg aa leve med minnene. Kan det hjelpe deg aa prate med noen om det? Har du snakket med barnefaren om det?

Skrevet

Kan ikke prate med han, han har fått seg ny dame:(

Han var utro mot meg med henne han er med nå, men klarer liksom ikke å gi slipp på han for det:'(

Og vet at hadde jeg sagt til han hva jeg føler så hadde han ikke brydd seg så mye allikevel.. Han gir faen i oss begge nå, tom sin sønn:(

Skrevet

Da er det jo kanskje like greit at dere ikke er sammen? Klart det gaar an aa prate med ham selv om han har dame. Du hadde ham foerst, og dere har barn, men er han verdt det? Uansett, du er nok ung, og han er kanskje din foerste stoere kjaerlighet? Det gaar nok aldri helt over, men du vil nok en dag oppdage hva det vil si aa elske noen :)

Skrevet

Han var ikke min første store kjærlighet, hadde en for noen år tilbake som var min største..

Men han her er det noe annet med, han er jo faren til barne mitt. Har ikke det noe å si for en mann?

Han snudde på dagen hva han følte, er nok det som tærer i meg:( Og gjør at jeg ikke klarer og glemme han..

Trodde kanskje han skulle komme tilbake etter noen mnd og virkelig se hva han hadde mistet.., og kanskje gjøre "alt" for og bevise meg at det var meg han ville ha og at han hadde gjort sin største tabbe!

Sitter fortsatt og gråter, etter 8 mnd?! Blir så sint på meg selv, hvorfor skal man liksom ikke klare og heve hodet og bare gå videre? Og etter utroskap i tillegg, hvem tillatter seg selv og bli behandlet på den måten og fortsatt elske en person så høyt?

Joda, meg:(

Skrevet

Foelelser er jo ikke alltid noe man kan styre. Ikke vaer sint paa deg sev i hvertfall. Klart man gjerne oensker at man skal kunne leve sammen som en familie.

Skrevet

TTT. Ting tar tid. Det tok meg 3 aar aa komme over min x. Det forste aaret var et aar i helvete. Det siste var bare stikk hver gang jeg saa han med ei ny dame. Men naa syntes jeg livet mitt ble bedre uten han en med han. Jeg er lykkelig for min nye mann og alle forandringene jeg innforte etter han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...