(0_o) Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 ...og jeg er en av de som ikke synes hest lukter godt! Har vasket selve posen med milo på ullprogrammet på vaskemaskinen og hengt den opp til tørk, men lukta blir ikke borte. Har også vasket trekket, men lukta sitter i der og :-( What to do?... Posen har hengt i boden siden i vår, og den har ikke vært utsatt for fuktighet... Er det ullen inni som lukter? Usj, vil ikke at mini skal lukte hest etter å ha sovet i den :-(
Masaili <3 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Har du et program på tørketrommelen som heter lufting? Jeg puttet voksien vår på lufting i tørketrommelen i 1 time, da luktet den ikke mer:)
Sånn kan det gå Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Sånn er det når man kjøper naturlig, man får naturlige ting... Om du ikke behandler den sønder og sammen med all slags kjemikalier så vil ull alltid lukte akkurat det ...ull.
(0_o) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Okay... Men den forrige voksiposen vi hadde luktet ingen ting, ikke de vi hadde i bhg der jeg jobbet før heller. Var derfor jeg lurte... Har ikke noe lufteprogram på tørketrommelen heller, men jeg kan jo prøve å henge den ut?...
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Vet ikke helt jeg, men eddik pleier å hjelpe både på lukt og på jordslag. Det er jo også ganske naturlig. Kanskje litt bløtlegging i den sterkeste sorten vil hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå