Gå til innhold

Bare jeg som er mindre med nr.2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med førstemann fikk jeg tidlig mage. Umulig å skjule graviditeten da jeg var 2 mnd på vei.

Da jeg var halvveis så jeg høygravid ut. Hadde den gigamagen ved fødsel. Da jeg kom inn på sykehuset da jeg skulle føde var de sikker på at jeg skulle ha tvillinger ;)

Kunne ikke se bakifra at jeg var gravid. Men, magen sto rett ut (så egentlig fake ut) Dette var gutt.

Nå er jeg 21 uker og har selvfølgelig mage, men kan ikke sammenlignes med førstemann. Har visst bakovervendt livmor denne gangen - det har vel kanskje noe å si.

Venter forresten jente denne gangen.

Flere som har mindre mage med nr 2 ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, da er det håp for meg også:) Hadde stor mage med nr 1, ENORM mage med nr 2. Håper min livmor er bakovervendt denne gangen, er fælt å se høygravid ut når man er 6 mnd på vei:P. Var ikke klar over at man "plutselig" kunne få bakovervendt livmor, så nå ble jeg glad:D Har to jenter, håper jeg tester positivt med nr 3 om en uke:)

Skrevet

Jeg trodde heller ikke det gikk an å plutselig få bakovervendt livmor. Men, jeg et levende bevis på det;)

Er egentlig ganske deilig å ikke være så svær. Føler meg ikke så gravid og magen er naturligvis ikke så hemmende. Verken når det gjelder å gå og å bevege på seg eller med tanke på ryggen :) :) Slet med det i forrige svangerskap.

Lykke til med testingen neste uke:)

Skrevet

Jeg var enorm første gang... Hadde en mage som sprengte alt av skjemaer.

Denne gangen kom magen tidligere, men den er helt annerledes og er ikke blitt så stor som sist. Er 32/33uker nå og har stor mage, men den sprenger ingen skjemaer denne gangen. :)

Sist hadde jeg en mye rundere mage, nå er den ganske spiss egentlig.

Skrevet

Jeg gikk opp 30 kilo med første, og 14 med andre - så det var rimelig stor forskjell! :-) Men, magen kom veldig tidlig med begge to, og jeg så høygravid ut fra jeg var 5-6 måneder på vei ("Du må vel være ferdig å ligge nå?" "Eh...nei....tre måneder igjen...")

Er spent på hvordan det blir nå i mitt tredje svangerskap. Jeg har startet akkurat som de to foregående, med å miste noen kilo de første ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...