*Lissi* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vurderer å kjøpe det til eldste jenta til jul. Virker ganske morsomt. Men, er det noe man blir fort lei av? Noen med erfaring her?
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Vi kjøpte det til eldstemann på 8-årsdagen her nå forrige uke, er ekstremt populært ennå hvertfall, tror ikke man går mer lei av det enn noe annet, er jo "vanlig" spill på den også, ikke bare sånne som du må bruke hele kroppen får å spille (type bowling, tennis og sånne ting) Men han har generelt dilla på sånn spill her da, playstation har gått i ett leenge, så vi har måttet innføre "spilletider" så han ikke blir sittende hele tiden:-)
babygullz <3 vilde Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 vi har wii, og jeg er drittlei=p ble spillt ganske ofte i starten, men nå er d faktisk satt bort! Kanskje barn ikke blir så fort lei da men..
Sassy. Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Vi har en del konsoller og wii er mye brukt her i gården av både store og små. Men vi liker å spille alle mann her :-)
wireless wife Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Vi har Wii her ja. Til oss voksne. Snuppa er bare to enda. Vi bruker den titt og stadig, og har ofte venner på besøk på spillekvelder. Veldig populært det. Går man lei er det jo bare å bytte spill. Jeg spiller for meg selv innimellom også, da er Mario Galaxy favoritten. Spiller jeg sammen med andre er sports og Wii-Fit det mest populære. Nå som jeg har fått tak i Wii-Fit spiller jeg normalt sett en times tid hver dag som treningsøkt. Det er jo mer trening enn spilling da, men jeg avveksler med noen balangsespill innimellom for å gjøre treningen morsommere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå