vilbli3 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 kan noen hjelpe meg? er snart 9 uker på vei og har INGEN symptom...=( noe som bekymrer meg VELDIG...kan jeg ha mista spiren vår? drømmer om dette om natta og stresser veldig med det.. vansklig å få tidlig UL og her jeg bor er det ingen som utfører UL privat..så da må jeg laangt.. noen som vil vere så snill og se på meg og hvordan dette går? vil vite alt dere ser!! jeg:170484 han:231281 på forhånd takk... -stressa-
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Se her ja, du er gravid:) Gratuler så masse:) spådde vel at du testet posetivt helt i begynnelsen av september... gjorde du det? tror ikke du mister altså.. hadde ingen symptomer jeg heller da jeg gikk med sønnen vår:) alt står nok bra til med den lille i magen:) tror det er en gutt forresten:) INA
vilbli3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 tusen takk!!! testa positivt 27.sept...men er litt usikker på termin...ser du nåkke på det? er enten 9 veker i mårra eller 13...trur eg..fekk siste mens 2.sept,men den var litt merkelig...såååå er veldig usikker... håper alt er bra med den lille..legen min skulle ringe meg når han går på vakt seinare i dag, og då skal eg be fint om tildig UL...håper eg får.. vi trur og det er en gutt...sambo kaller knøttet for han;) hehe takk igjen!! klem
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 testet du før 27.september? eller var det første testen du tok da?
vilbli3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 tok første då...3 daga for IKM og den var STERK uten morgenurin... hadde ingen forventinga til den pp, og hadde heller ingen tegn på at eg kunne vere gravid,men tok no en test og den var positiv...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 du burde høre om å få en UL, du får helt sikkert det viss du sier du er bekymret og ikke vet når terminen din er.. jeg er litt usikker nå starten er september er så sterk når jeg er inne på deg, så kan jo være at du ble gravid i begynnelsen av september...da stemmer det jo med posetiv test... hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time til UL... bor du i telemark?
vilbli3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 ja,det kan jo stemme=) få høre med legen om eg får UL...har sagt før at eg er usikker på termin,men då sa han at eg måtte vente til ord.UL i januar...men får høre no..blir veldig stressa av å ikkje vite om alt er bra..og er jo ikkje bra å stresse... bur ikkje i telemark,nei...bur i sogn og fjordane...
vilbli3 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2008 dytter igjen... 9 veker i dag,trur eg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 pendelen min sier du er ca 13 uker på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå