MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Søsteren min har termin 18. november.... Har mye sterke kynnere osv.... Begynner å bli litt utålmodig eg...hehe Noen som ser når hun føder? På forhånd tusen takk=)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg får 17 november. Rask og grei fødsel. Vil bare fortelle deg at Noha er rundt deg. Han er veldig glad i Lukas, og følger med han hvor han går. Lukas blir en sterk flott mann! Han blir veldig omtenksom. Merker dere det nå? At han er veldig hjelpsom og omtenksom. Han er ikke så gammel enda føler jeg.. ca 3 år? Rundt Lukas er det masse jul. Er han født rundt juleaften. Får så masse jul med han! Mia Sofie blir mer stille i forhold til Lukas. Men hun blir en flott jente. Hun er litt i bakgrunnen føler jeg, i forhold til Lukas. Men hun sier i fra når hun blir behandlet urettferdig. Lukas, Noah Mia Sofie blir veldig sterke sammen. Lukas har dobbelt styrke, fordi han har veldig kontakt med Noah. Det var kanskje ikke dette du ville vite. Men jeg følte for å skrive litt til deg. Du er ei utrolig flott jente. Du står på, er hjelpsom. De som har deg som venn, har en venn for livet, og en venn som alltid er der. Men husk deg selv også. Mannen din, ja for jeg tror du er gift. Dere har et veldig godt og sterkt bånd. Dere passer så godt sammen! Ewa
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Oj...nå ble eg litt satt ut her.... Så han er rundt meg? Har hatt en følelse et nærvær noen ganger, men har trodd det var innbilling.... Lukas er kjempegla i Noah og. Snakker ofte om han. Han er veldig hjelpsom og omtenksom når han ikke trasser=) Han er fødd på selveste julaften så det er veldig mye jul rundt han! Hehe=) Ja, Mia Sofie havner nok litt i skyggen av Lukas...Hun er så stille og rolig iforhold til Lukas som krever veldig mye oppmerksomhet for tiden. Men hun skriker til når hun skal opp eller noe=) Når du skriver at Lukas har kontakt med Noah, mener du at de kommuniserer? eller noe? Eg prøver å stille opp så mye eg kan for de eg er glad i...men føler at eg ikke klarer det... Er gift ja....men føler at det ikke går så bra for tiden....men det har nok mye med meg å gjøre...er trett og slapp og har altfor mange tanker osv som plager meg... Håper det kommer seg for han er verdens beste! Vet du om eg kommer meg? at eg får tilbake energien min og livsgleden... Uannsett om du svarer eller ikke så setter eg pris på å lese det du skrev. Det varmet hjertet mitt=)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Oi. Ikke rart det var mye jul rund Lukas. Ser masse rødt rundt han. Jo Noah er med dere i hverdagen. Lukas har fått han som sin hjelper. Derfor er han også veldig krevende på en måte, fordi han har stor styrke i seg. Joda du kommer deg. Jeg vet kanskje om ei som kan hjelpe deg litt der, så du finner styrken din tilbake. Jeg kan høre med henne om du vil, om hun kan hjelpe deg der. Men bare om du ønsker og prøve. Vet hun har vært her inne før, for det var hun som tipset meg om denne siden, så jeg kan få lære mer, prøve meg litt. Forholdet kommer seg. Og det er ikke rart dere sliter litt. Dere har vært igjenom en veldig krevende tid. Jeg ser at du er veldig sliten, og du skal og bør ta deg tid til deg selv og forholdet. Det er lov og si nei av og til, og det bør du også. Men om du vil, kan jeg be henne jeg mener ta kontakt med deg? Hvis du ønsker selv. Du har en så god og varm utstråling i deg. Og du kommer nok til å finne styrken din tilbake.
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 måtte bare si at jeg føler 14-15nov om kvelden/natta... håper d går bra med søsteren din:) og klem til deg:) sier meg enig med Ewa over her..du er en utrolig varm og god person og tenker på alle rundt deg, men ikke glem deg selv....unn deg litt "luksus" innimellom du også....
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 Du kan be henne sende meg en pm og så kan vi se....men er jo det om det koster penger.... Det er en av de tingene som plager meg veldig for tiden.... Men som sagt så kan hun ta kontakt så finner vi ut av det=) Og siden du sier at Lukas har Noah som sin hjelper; ser du hvem eg har? Har lurt på det så lenge, men har aldri funnet noen som har kunnet svare meg.... Tusen takk igjen for at du svarer meg! Setter veldig stor pris på det=)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 stratosen_er mamma_ Tusen takk for svar=) Skal skrive inn her når eg har blitt tante=) Klem tilbake=)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Du har en mannlig hjelper. En som er mild og god. Han prøver og la deg merke han når du har det tungt, men han "slipper" på en måte ikke til. Navnet hans får jeg ikke helt tak i, men kan det være Ivar eller Idar tro? Bak han går den en kvinne. En eldre kvinne med grått litt langt hår, som er satt opp i en knute bak. Hun er nok fra eldre dager slik jeg ser henne. Jeg tror ikke du kjenner, eller har kjent henne. Skal jeg prøve å plassere henne må det bli 1850 tallet hun levde. Jeg får ikke tak i navet hennes.. hun har litt "guttete" navn. Kjellfrid? Det kan være det. Hun synes så synd på deg når du strever med ditt. Begge prøver å gi deg styrke, men det virker som om de sliter, fordi du er så tom. Lukas har også to hjelpere. Lillebror er nok der for å være med dere. Den andre hjelperen hans er en mann. Også han fra litt eldre tid. Jeg har pratet med hun jeg tenkte på, og hun skulle ta kontakt med deg. Men hun mente hun ikke rakk det før i morgen. Hun kjente deg fra før sa hun??!! Og hun ville ikke ha penger for det! Vet hun har hjulpet mange før, og aldri tatt betalt for det!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2008 Det kan godt være Ivar han heter....På farsiden så heter veldig mange Ivar...Kan jo være at han hører til der...vist det er slekt.... Er kanskje han som "forfølger" meg da? Har ofte en følelse av at noe/noen går bak meg.... Syns det er litt skremmende... og vet ikke helt hvordan eg skal la han slippe til.... Kjente hun meg?? Hmmmm...Hva er fornavnet hennes da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå