Gå til innhold

Liker dere å få pyntegjenstander i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater det fordi jeg ikke liker for mye dill-dall og nips og har min bestemte smak på hva som er pent (er mest jeg som styrer med dette, mannen ordner andre ting), men noen ganger lurer jeg på om jeg er helt sær? For jeg har både svigerfamilie og noen venninner som flere ganger har kommet med diverse slikt til oss, som regel ting jeg overhode ikke liker eller hvet hvor i alle dager jeg skal kunne plassere. Så må vi bytte det og når man bor 1,5 time unna butikker er det litt styr. Tenker de må jo være glade i få slikt selv siden de gir i gave? Nå har jeg på en pen måte klart å formidle videre til venninner at jeg ikke liker så godt å få akkurat slike type gaver, verre med svigerfamilien. Tør liksom ikke si noe, hehe... Er jo luksusproblem da, så klager egentlig ikke, er mer hjertesukk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er andre ting jeg liker bedre å få:) Har lite plass til sånt. her er det så mye skrot fra før. Men jeg sier det ikke til noen og smiler pent og takker om jeg får noe "nips".

Skrevet

Niks. Jeg er ikke særlig glad i å få nips og pynteting i gave, sånt er det best at jeg kjøper selv hvis jeg har behov for det. Jeg har jo en viss stil jeg prøver å følge, og når svigermor kommer med rosa stearinlyskatter, kræsjer det relativt kraftig med min smak...! Hvorfor kan ikke folk bare spørre hva man ønsker seg istedet for å kaste bort penger på nips som blir stuet inn i et skap og kastet på neste vårrydding?

Skrevet

Nei.

Liker best gaver som kan spises eller drikkes opp, som visner eller som skylles ut med badevannet:)

Skrevet

Av mamma eller tanten min JA, av andre ikke så veldig :)

Både mamma og tante vet hva jeg liker og jeg kan aldri få for mye nips i grunn :) jeg har et skap som jeg fyller opp også bytter jeg litt på ting sånn at jeg ikke blir lei av det som står fremme.

Har hendt at jeg har fått fine ting fra andre også, men det er mere skummelt :) folk forventer jo å se tingene når de kommer, og ikke aaaaalt er helt min smak og ting jeg vil ha på utstilling akkurat.

Skrevet

Hvis det er snakk om kunst eller haandverk fra noen som kjenner vaar smak liker jeg det.

Skrevet

Nei, det liker jeg overhodet ikke. Når jeg kjøper noe til hjemmet er det nøye vurdert, og ikke akkurat noe andre har valgt ut for meg.

Som regel er det jo bare svigermor som kjøper det, og det gjør jo ikke saken mye bedre;)

Skrevet

Nei, og det får jeg ikke heller... Sender ut ønskelister til de som ber om det og da får vi ting vi trenger. Av andre får vi ofte penger el gavekort slik at vi kan handle det vi vil.

Har minst mulig pyntegjenstander selv for jeg hater å flytte alt mulig for å tørke støv. Dessuten er det så fort gjort at det blir rotete med mange ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...