missSophie Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 noen andre som merker mindre liv i magen på slutten????er veldig usikker nå,kjenner mindre liv på dagtid,men gode spark på kvelden....
Popelko Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 jeg kjenner også veldig lite liv om dagen.. var på føden på torsdag bare for å sjekke at alt var bra, og det var det jo kjenner noen spark og bevegelser innimellom, men laangt fra sånn som det var for noen uker siden...
Gjest elissa2 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 min lille krabat er heller ikke så aktiv som for noen uker siden........er ikke de voldsomme kromspringene lenger.......men det er nok veldig trangt der inne nå, og begrensa med plass å bevege seg på.......men jeg kjenner liv, men mer som slike rolige bevegelser,og dytt:) også hopper og rister magen fælt til tider,når mini hikker.....
missSophie Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 ja tror vel egentlig at alt er bra,me slitsomt å gå å bekymre seg.kjenner jo at det litt bevegelse der,men ikke de tydelige sparkene..ikke før på kveldstid,da beveger magen seg skikkelig.men begynner vel å bli mindre plass inni der.hvor lenge har du igjen??tre uker her....
missSophie Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 ja savner liksom litt disse kromspringene på dagtid vertfall.veldig rolige bevegelser nå,må nesten kjenne etter.og så kjenner jeg at magen pulserer når jeg ligger på rygg.normalt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå