GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Eg er 23+5 uker på vei:) Og magen min ser ikke helt gravid ut enda, men større har den jo blitt, å nalven har forandret seg å hele pakken:) suns at livmora mi er litt lavt nede for å være snart 24 uker på vei, den er ca til nalven, eller kanten går lenger oppfobi, men for å kjenne det må eg ha kynner liksom.. Har lust på gravid mage nå eg, føler alle som er like langt på vei som meg har sjikkeli gravid mage.. Tror dere det er lenge ijen?
birrisj05.02.09 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det popper nok ut før du vet ordet av det Jeg er 26+3 og begynner å få skikkelig gravidmage Kommer nok også litt an på hvordan fosteret ligger, morkaka osv..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Sjønner ikke helt hvordan magen kan poppe ut:P er vist mangen det har kjedd hoss, sonn over natten.. Får snakke litt med jordmor om det, mn eg må vel berre prøve å ha god tolmodighet ;P bjynner å bli litt vansklikt men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå