surinius Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Er så lei meg nå.. Hadde en krangel fordi jeg er lei meg fordi han kaster så mye. Han har kastet skinnposen til babyen, masse babyklær og andre ting som er mine fordi han ikke har brydd seg nok om å se hva som var i sekkene og eskene. Og når man har dårlig råd, så er det ikke så lett å erstatte alt det. Han svarte med å bli så sur at han kalte meg "drittkjerring" så kastet han gifteringen sin etter meg Synes det var veldig drastisk gjort av han, og han har ikke snakket med meg siden. Vet ikke hva jeg skal tro..men tenkte å prate med han når barna er lagt i kveld.
Plutselig_gravid Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja den var drøy...! Ville snakket med han i kveld når ungene har lagt seg. Ville ikke gitt han noen moralpreken. Det ligger nok noe mer bak utbruddet enn at du kjeftet litt pga sekkene han hadde kastet. Kan jo hende han er litt deppa pga økonomi og slikt...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Det høres ut som om det er den største "ungen" i huset du tenker å ha en samtale med til kvelden.Jeg håper han forstår at han ikke kan oppføre seg slik-det er langt i fra akseptabelt.Selv om det er trist at han var så uheldig å kaste alt utstyret til babyen,hadde det jo vært bedre om han faktisk innrømmet det fremfor å oppføre seg som en bortskjemt drittunge ! Jeg håper det går greit med deg,og fremfor alt håper jeg du ikke godtar å bli behandlet på denne måten ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå