prinsesse fiona Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Gutten min er 18 måneer....Her er det ca - 6 grader ute. Har tenkt å sende med vinterdress i morra. Det er en Trolldress med ullfor,så denne er jo i seg selv ganske varm. Tror du jeg må ha både ullundertøy og ull utenpå da? En annen ting...bruker dere alltid ull innerst? Huff, mange år siden jeg hadde så små, og vanskelig å kle om dagen. Men er jo greit å sende med så får de i barnehagen vurdere:) Hva hvis det blir mildere ? Ca 0? Og snøen blir borte og vått? Trolldressen holder kanskje om det er vått? SYnes det er greit hvis det er enten eller jeg......
Gjest thricane Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 bruker janus ull under, og hvis temperaturen synker veldig, sender jeg med en fleezedress i tillegg. men når det blir så kaldt, pleier de jo ikke være ute så lenge. har hatt trolldress til guttungen i 2,5 år og ikke opplevd at han har blitt våt enda, hverken i snø eller på tur i regnevær. sånn jeg ser det er det bedre å sende med litt for mye enn litt for lite klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå