Gå til innhold

Termin 7 juli:D


Barbro88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin same dag, og kjenner meg heilt igjen i det du skriv. Eg hadde aldri trudd ein ville merka det så tydeleg så tidleg. Men så er det jo godt å bli minna på at det er liv i magen då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har også termin 7.juli med min første. Merker ikke til noen symtomer annet enn at det stikker under magen og på sidene. Kjennes ut som menssmerter/eggløsningssmerter. Er det vanslig? har ikke hatt noe kvalme. Var litt trøtt i begynnelsen, men det er også borte. Kan det være teng på SA eller MA??? Er kempe beskymret for atdette ikke skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det er heilt vanleg å ikkje kjenna så mykje, så du treng nok ikkje uroa deg. Men det er klart eg forstår at du gjer det. Alt er jo så skummelt, og det ville vore så utruleg kjipt om det gjekk gale! Du seier jo at du har dei typiske menssmertene, og det er visst eit veldig vanleg symptom. Så då er det nok liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta e jo ein ganske skummel periode. Eg og e livredde får at de ska gå gale. Brystsmertene e kommet, å typiske eggløsningssmerter. Deilg å kjenne på kroppen at noe er på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har termin 7. juli, ikke kvalm og trett enda!(bank i bordet!) Men har ømme bryster og "mens smerter" super bekymra for at det skal gå galt da!

Merkelig hvor fort man venner seg til tanken på babylykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også termin 7. juli, og heller ikke kvalm el trøttere enn "normalt"(er trebarns-mor)...men ømme bryst så d synger!! Og de siste to-tre dagene har jeg hatt endel smerter...på mandag var d helt forferdelig, og på kvelden fikk jeg brun/svart utflod!! Hjertet for rett opp i halsen!!

 

Men, bank i bordet, d har gitt seg, og d kom ikke noe friskt blod. Jeg ringte jordmor, som sa at d ikke var uvanlig så tidlig i graviditeten, og så leste jeg(her inne et sted) at ofte blir d befruktet mer enn ett egg, men at "de overskytende" støtes ut rundt "disse tider"...håper d er sant, for jeg vil virkelig ha denne bebisen, jeg!!

 

Var ikke klar over hvor lyst jeg faktisk hadde på flere barn, min eldste er 16 og min yngste er 8,5, og i midten finnes d ei på 13...(er bare 32 år gml selv) Men jeg gleder meg helt vilt, skal bli kos å kunne nyte skikkelig av denne bebisen og oppveksten dens også!!

 

Store KlemR fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...