♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Har nok mest sannsynlig en SA, men er fremdeles kvalm og har ømme bryst. Testet positivit i går, svangerskapsstreken syntes før kontroll streken og var veldig sterk. Men fikk så styrtblødninger i går kveld. Det kommer fremdeles rester fra blødningen i går, men ikke i noen særlige mengder. Er klar over at hcg kan være i blodet en stund etter SA, og at jeg derfor kan ha svangerskapssymptomer etter selve SAen. MEn, til dere som har hatt blødning tidlig i svangerskapet; når hadde dere blødning i svangerskapet og hvordan utartet blødningen seg? bittelitt på papiret, som mens, eller liten styrtblødning hva fikk dere til å forstå at det ikke var en SA? Sist jeg hadde en SA (5år siden) forsvant symtomene dagen før SA skjedde, også det veldig tidlig i svangerskapet
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg har hatt blødninger i begge svangerskapene mine. For meg så var det snakk om litt blod men ferskt blod. Litt blod som på slutten av mensen. De sier jo det at det er ferskt blod man skal være var på, så jeg gikk til kontroll for å se at hjertet fortsatt pumpet. Anbefaler deg å dra på legevakt slik at du får et sikkert svar, i stedet for å gå rundt å tenke på det som kan ha skjedd. Krysser fingrene for deg at det kun er snakk om noen festeblødninger. Lykke til!
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Tror faktisk at det er en SA. Jeg var faktisk bare 3+0 i går. Og skal jeg faktisk ikke ha mensen før om èn uke, men testet positivt i går. Faktisk slo hcg streken ut før kontroll streken. Og den var knall blå... så sterk som man kan bli. Tenkte faktisk litt på om det kunne tyde på tvillinger. Men så fossblødde jeg i går kveld, mer snakk om blodvann, som endte med litt mørkere vanlig blod tilslutt. Det som har kommet ut i dag har vært mer rester fra i går tror jeg. Brunt blod, i ganske små mengder. Har brukt bind, men det hadde vel holdt med truseinnlegg. Men kan jo være at blødningen er så kort, nettopp for at det er så tidlig i svangerskapet, og at fostervevet da må være relativt tidlig. Det eneste som plager meg nå er at symptomene ikke har forsvunnet...så ser det hele ann et par dager. Har ikke symptomene forsvunnet til da, så må jeg vel inn å få sjekket meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå