Dolpins:) Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja,jeg skal gifte meg i august 09:) 22.august:) En du da???? Kommet langt i planleggingen???
påtjukken Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 eg skal gifte meg 29 august.. har ikkje komt så langt.. bestillt kirke.. og prøver å finne fotograf og lokal.. kjenne ei så er frisør så får kanskje det billig:) begynt å se på kjoler da, men vil ned noen kg før eg bestemmer meg:) kommet langt dåke da?
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg skal gifte meg 1. August 2009:) Venter barn nr 2 i Mai, 19. er termin foreløpig....
påtjukken Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 åå så gøy med baby og bryllup da:) me holdt på å prøve på nr 2, men fant ut me skulle vente til etter bryllupet.. gleder meg til å prøve på nr 2 igjen:) og gleder meg kjempe mye til bryllupet:)
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Vi skal gifte oss 1 august 2009:) Foreløpig er kirke, lokalet, fotograf, frisør og forlovere samt brudepiker klart:) Driver å ordner med maten og hva slags blomster vi vil ha... Har også bestilt gaveesker og div andre ting:)
påtjukken Skrevet 8. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2008 oi så langt du var komt da:) me skal se på ett lokal/hotell i dag, og høre på priser osv.. fotograf skal me møte 17 nov. min forlover er i boks, men han er litt treigere med å skaffe seg en.. hehe.. vår datter og 2 nieser skal vere brudepike:) alle er da ca 3 år:) (eller datteren vår skal vere ringbærer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå