Alba44 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 og ikke følger tråden på inne på Slankedebatten; Gjør det ;o) Jeg syns ihvertfall det er motiverende å følge denne kampen med andre. Vi er flere der inne som er med, men ønsker gjerne flere )
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Ja, det burde jeg gjort... Men jeg har kasta hele ketolysekuren på huet å ræva ut vinduet! *graver seg ned i godisposen igjen*
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Palmesus: du er jo en av forbildene mine da, så stikk gjerne innom for å hjelpe oss som jobber i motbakkene. Hehe... Du har jo vært knallflink da, så litt godis må du kunne unne deg ;o) Et spm til deg: opplevde du at vekta stagnerte tidlig i kuren eller skjedde det event. etter flere uker?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Nåja, ikke ta helt av Blir jo ratt flau her ) Litt godis? Jeg har vel dumpa av den kuren nå så godt det lar seg gjøre...selvom jeg går for lavkarbo, altså! Skal tilbake på ketolyse, må bare finne piffen! Har vært stuck på vekta siden juni (ikke at jeg har gjort en kjempeinnsats for å fikse opp i det heller) Så vil nok si at det kom senere for min del. Men klart, hadde jeg fulgt det slavisk, så hadde det nok gått ned...for ikke å snakke om trim, eller mangel på sådan!
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 Den rosen er meget velfortjent skal du vite ;o) Jeg har fulgt kuren slavisk i 3 uker, men siste uka har jeg gått opp litt. Er jo så KJEDELIG!! Men men...satser videre, jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 bare 3 uker? HAHA (bare tuller, du er knallflink ) Trener du mye da?? Da legger man jo gjerne på seg litt.. jeg trente ikke noe, nemlig haha..derfor jeg er bare en pølse nå....
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2008 "Bare" ja...føles som 1 år...haha.... Har planer om å holde meg slavisk til kuren frem til desember da... *gulp* for så å fortsette etter jul. Trener ikke mye. MÅ skjerpe meg med hyppigere turgåing.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 jeg har gått på den 1 år, snart... PAIN! Så jeg har tenkt å drite i den frem til jul, og heller begynne igjen i januar Trening er nok viktig, om man slanker seg eller ei.. jeg er veldig god på å forklare hvorfor jeg IKKE trener,da... ) Keep up
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2008 Da ses vi kanskje på slankeforumet i januar, for det blir jeg boende leeenge. Hehe... Flink til å forklare hvorfor lite trening jeg også :-P
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Skal du aldri flytte ut, du heller? ;o) Hvor mange kg har du igjen da? vi kan kappløpe? hehe
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2008 30 kg. Håper dette blir min livs siste slankekur. For det er et pes...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Jeg skal heie på deg!!! og jeg vet du klarer det, for JEG har klart det! Og er det noen som ikke eier viljestyrke, så er det meg! )
Alba44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk, Palmesus. Jeg trenger det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå