femme86 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 hei! jeg er bare 5+2 idag og er jo litt kvalm, men ikke sånn at jeg kaster opp og har det helt forferdelig. men kan det komme mer intenst etterhvert? jeg håper jo jeg slipper, men jeg mener å ha hørt at det kan gå på etterhvert.. noen tips for å få det til å gå opp for for meg at jeg faktisk er gravid?!? hehe, jeg skjønner det bare ikke:))
rima Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Så heldig du er da om du ikke er kvalm! Og det er jo ikke sikkert at du blir det heller... NYT det! Jeg var ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap og til nå, 4+6 er jeg heller ikke kvalm. Vi får satse på at det holder seg unna!!! Dersom dette er din første må du nok bare ta tiden til hjelp for å fatte det. Det er utrolig, sant? Også knallspennende!! Det er det for meg selv om det er nummer to!
mortilgutt Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Ikkje for å skræma deg...Eg er 8+5 i dag. Var ikkje særleg kvalm fram t.o.m veke 7, men så har det teke seg drastisk opp.... Gyn min sa at det er frå ca 7 veker det tek seg opp. Eg går og er konstant kvalm alle dei vakne timane mine. Det hjelper å eta eit kvekkebrød eller to, drikka biola og te kvar 2-3 time. Like vel veit eg at eg har det ikkje "verst", for eg spyr heldig vis ikkje. Så mitt råd er: Nyt det slik du har det no og håp at det vil vera slik også etter veke 7-8 óg!!!! Eg ser fram til ca veke 12, då skal det verste vere over.... så DÅ skal EG byrje å nyte svangerskapet igjen!!!!! Lukke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå