Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Driver å leser en triologi nå, hvor barnet heter Zarina. Synes det er så innmari fint!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg tenker på sarin. Ikke særlig hyggelig.
... <3 ... Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Liker ikke disse Z- navnene folk bruker....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Julekaker og Sarin. Ikke noe særlig, et navn som skriker "vi ville ha noe spesielt, så da laget vi det selv". Hun vil alltid måtte gjenta og stave navnet sitt. Fordelen er at hun fint kan bli galmourmodell uten å pynte på navnet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Ikke fint. Får meg til å tenke på sardin.
aanonym Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Høres litt ut som russisk keiserinne, altså tsarina.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Tror det betyr prinsesse på et eller annet språk... Og jeg hadde ikke brukt navnet selv, bare syntes det var litt fint;-) HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Jeg synes zarina er et veldig fint navn. Kjenner ei som heter det og ei som heter Zalina ( som jo ligner litt). Ville nok personlig ikke brukt det på ei norsk jente med hansen-navn, ser mer for meg noe litt mer eksotisk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Får meg til å tenke på kjeks.....hvorfor det tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå