kaje Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei! Jeg fikk sjokk når jeg stod opp igår, det var brunlig utflod i truseinnlegget og når jeg tørket meg kom det litt blod. Jeg lå på sofaen hele dagen og det har ikke kommet noe mere etter dette. Skal sjekke på ul imorgen, og jeg er så redd for at det skal være noe galt. Noen andre som har opplevd dette??????????
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg opplevde det i uke 10. Det var et forderdelig sjokk. Men det gikk bra. Det er visst veldig vanlig med blødninger men det er jo et sjokk for man forventer liksom ikke å se blod når man er gravid. Lykke til og krysser fingrene for at alt går bra i morgen.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg blødde litt i begynnelsen av mitt første svangerskap. Første gangen fikk jeg panikk og gikk å la meg på et eget rom på jobben. Fikk beskjed av legen å ta det med ro en liten stund. Fikk også aktiv sykemelding og det var godt å ha. Hvis jeg merket litt blod om morgenen ble jeg hjemme hele dagen, og viss det skjedde på jobben la jeg meg ned et par timer på jobben. Det gikk bra, og jeg jobbet helt frem til termin, men jeg tror det er lurt å ta det litt med ro.
kaje Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Var på UL idag, og alt var bra. Fantastisk å se hjerte slå skikkelig. Så nå er jeg bare lykkelig igjen :-))
*anki * Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Så bra. Var inne å leste igår, og måtte inn å se no om alt sto bra til. Følte med deg. Hatt en MA og en SA selv. No gravid igjen. 5+0 idag. Er veldig spent på om det vil gå bra denne gang. Nesten så jeg venter at det skal komme blod hver gang jeg er på do... Lykke lykke til og kos deg med spiren. Måtte være fantastisk å se hjerte slå. Vi snakkes nok her inne senere. Ha en fin kveld... Har du forresten merket noe til trøtthet og fortere irritert og sur???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå