Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Dette er min store last i livet! Det blir heller ikke noe svakere lyst under svangerskapet, kanskje heller motsatt! Flere som har det sånn? Spiser dere like mye som meg (kanskje en liten sjokolade per dag, av og til mer...), eller er dere mye flinkere? Jeg spiser ordentlig og næringsrik mat i tillegg altså, slik at fosteret har gode byggestener. Men så får jeg så lyst på noe søtt også, særlig på kveldene når jeg har kribling i leggene, er trøtt og sliten og synes synd på meg selv... Har ikke lagt på meg så veldig mye, heldigvis, bare akkurat passe. Er i uke 29 og har gått opp ca 7 kg.
Gjest elissa2 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 hi hi, signerer her jeg......siste ukene har jeg blitt rett snope gal.........hi hi....og jeg spiser det jeg har lyst på så nei, jeg er ikke særlig flink til å motstå fristelsen..... men jeg er snart ferdig nå.....så jeg får skjerpe meg da,når vektnåla alikevell skal nedover:) har 10 dager til termin og er 3djegangs....så håper det skjer snart....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 En liten sjokolade hver dag..da er du flink i forhold til meg, for jeg har tatt helt av i det siste:-( Dette er også min store last her i livet og som du sier så har det ikke akkurat blitt bedre i svangerskapet..Passer også på å spise næringsrikt, variere mellom fisk og kjøtt og 5 om dagen:-) Har lagt på meg 18 kg og er 37 uker på vei..Er nok helst jeg som har fått det siden SF målet mitt ligger perfekt på kurven. La på meg 22 kg med førstemann og 15 kg forsvant 10 dager etter fødselen, så håper at det går den veien nå også..Skal bli mye trilleturer, ja:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Uff ja i det siste er jeg blitt helt sprø også... Hjelper heller ikke på motivasjonen at jeg fyyyyker opp i vekt nå pga vann.... Ser ikke ut nå rett og slett.. Og ikke noe særlig motiverende å ikke unne seg noe når jeg vet at jeg blir tyngre og tyngre fort uansett.. Men for all del: begrenser meg, og spiser sundt så babyen får næringsstoffene sine. Er også en trøst at jeg vet vannet forsvinner om ikke alt for lenge:-) Er 34+2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå