en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Noen flere som sliter?? Har blitt veldig lett gravid tidligere. Satte inn spiral for 2 år siden etter fødsel, har ikke hatt en eneste blødning etter det. I juli fjernet jeg spiralen, har positive EL tester ,og har en veeeeldig liten blødning. Men syklusen varierer fra 25-28 dager. Og som oftest EL litt over en uke før blødning. F(("/# heller altså!! Jeg vet om alle dere som ble gravide med en gang... Helt greit å ha negative tester hvis jeg hadde visst at syklusen min var ok, da hadde jeg jo hatt en relativt fair sjanse. men nå er det jo bare krøll på alt.. BUHuuuu!!
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hei. Jeg også tok ut spiralen i juli og ikke blitt gravid enda. Men jeg har ikke el-tester heller da.Tar det mer som det kommer. Men sjekker ut når sånn ca jeg har el da. syklusen i det siste har vært ca 24 dager. Blæææh!!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 tok bare el tester de første mnd. nå kjenner jeg jo EL... nå skal jeg lage julaften hjemme hver andre dag HELE syklusen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå