Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vil veldig gjerne ha noen jentenavn forslag med x i. Selv har jeg alexandra- men klarer ikke å bestemme meg for om jeg syntes det er fint. Noen med forslag?
Skravlemamman Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Kan jeg spørre hvorfor det må være x i navnet?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Lexie Xenia Xena Alexandrine Alexandria Xylia Xandra Xaviere Xandy
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Pixie Alexia Lexus Xiamena massa kinesiske navn masse spanske navn oxana Roxanne/a Roxy
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Som det sies over her så er det litt hundenavn å ha x i et jentenavn synes jeg... Harry er vel ordet jeg leter etter.. Ja ja, smak og behag.
Tante Blås Squaw Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Fruen til Sokrates het Xantippe, mer komemr jeg jaggu ikke på...
Henne ... Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Ximena synes jeg er fint da(Utales simena)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå