Gå til innhold

Stuuuuptrøtt etter alle disse do-turene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som "plages" med å måtte opp på natta for å gå på do? De siste 3ukene har jeg vært oppe hver eneste natt,2-4ganger for å tisse... Irriterende! :P Og jeg som alltid har vært B-menneske..nå er jeg tiiiiidlig opp,men er selvfølgelig såååå trøtt etter å ikke ha hatt en natt med sammenhengende søvn på evigheter pga disse do-turene...

Hm...litt klaging fra min side en kald søndag i trøndelag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre når du kommer litt lenger ut i svangerskapet. Så kommer det tilbake når det begynner å bli dårlig plass i magen. ;)

Skrevet

Jepp,I know... Har virkelig såååå mye å se frem til ;p

Skrevet

Hehehe.. Tror sparkene og livet i magen veier bare litt opp for det.. heheheh.. ;) (så lenge ikke bebisen sparker i stykker ribben! Det er jææææævlig vondt) Høre om flere gleder? hihi

Skrevet

Jada,det er vel flere gleder som nok veier opp for det :) Men det har liksom ikke vært så mange av dem så langt...det kommer vel litt etter hvert :)

Var jo på UL for noen dager siden,men det var jo "bare" en klomp... Gleder meg til å se et lite menneske istede for en klomp :P

Skrevet

Hehe.. Bare vent, når dere skal på ordinær ul så skal du se at du får se noe mye større og ikke minst sprellende vesen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...