Ayka 09+13+14 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Flere enn meg som "plages" med å måtte opp på natta for å gå på do? De siste 3ukene har jeg vært oppe hver eneste natt,2-4ganger for å tisse... Irriterende! Og jeg som alltid har vært B-menneske..nå er jeg tiiiiidlig opp,men er selvfølgelig såååå trøtt etter å ikke ha hatt en natt med sammenhengende søvn på evigheter pga disse do-turene... Hm...litt klaging fra min side en kald søndag i trøndelag
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det blir bedre når du kommer litt lenger ut i svangerskapet. Så kommer det tilbake når det begynner å bli dårlig plass i magen.
Ayka 09+13+14 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Jepp,I know... Har virkelig såååå mye å se frem til ;p
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Hehehe.. Tror sparkene og livet i magen veier bare litt opp for det.. heheheh.. (så lenge ikke bebisen sparker i stykker ribben! Det er jææææævlig vondt) Høre om flere gleder? hihi
Ayka 09+13+14 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Jada,det er vel flere gleder som nok veier opp for det Men det har liksom ikke vært så mange av dem så langt...det kommer vel litt etter hvert Var jo på UL for noen dager siden,men det var jo "bare" en klomp... Gleder meg til å se et lite menneske istede for en klomp
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Hehe.. Bare vent, når dere skal på ordinær ul så skal du se at du får se noe mye større og ikke minst sprellende vesen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå