Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 På fredag var jeg i byen og skulle møte en venninne. Hadde en del tid å slå ihjel, siden jeg var ferdig før henne på jobb. Derfor gikk jeg inn på en butikk med barneklær for å se etter julegaver til mine nevøer (er tidlig ute i år). Da jeg kom inn i butikken, sto hun som jobbet der og gliste godt til meg og min store mage. Men jeg så ikke på babytøyet. Jeg synes det er vanskelig å handle når det ikke er 100% sikkert på hvilket kjønn det blir. En annen dag gikk jeg inn på en Remabutikk. I inngangen der sto det tre damer sånn i sektiåra, tenker jeg. En av de sto med fronten mot meg da jeg kom inn. Hun stirret somm om hun ikke hadde sett gravide damer før. Da jeg da gikk forbi disse damene, snudde hun seg etter meg med hele kroppen og stirret etter meg da jeg gikk inn i butikken. I går dro jeg ut og gjorde litt lørdagshopping. Jeg tok meg råd til å spise litt på en kafe. Da jeg hadde satt meg, kunne jeg høre de på nabobordet diskutere en gravid dame på førti år som skulle ha barn! Og hun hadde atpåtil et barn som snart var konfirmant! At det gikk an! Vet ikke om det var min tilstand som satte dem på tanken. Kan fort hende det. Om folk vil ha barn når de er 40 eller ikke, er jo opp til hver enkelt. Jeg syntes ikke det hørtes så voldsomt ut, jeg, da. Men nå har jo folk ulikt syn på sånne ting.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg er 21 og gravid med nr 2 får noen blikk jeg også for å si det sånn, særlig når jeg går der med den gigantiske magen min og med tuppa på 2 år i hånden. Synes det er litt morro jeg da får mange flere komplimenter av fremmede nå når jeg er gravid også, og når folk snur seg og glor så prøver jeg å overbevise meg selv om at det er fordi de synes det er fint med gravide damer
jinte1983 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 om du synes folk glaner litt for mye, så gjør du bare sånn som meg: spør dem om det er noe du kan hjelpe dem med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå