DællaSiiiin<3 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 hva er det vanlig å lage i tilegg til ribbe på julaften?? skal flytte i nytt hus å tenkte det hadde vært morro å be mamma og de på julaften, aldri laget jul selv for å si det sånn, å vil ikke spørre mamma siden jeg egentlig vil vise hvor flink jeg er å at jeg kan klare det:)
~sjiraff~ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ribbe Julepølse Medisterkaker Surkål Noen bruker også rødkål Lefse Sterk sennep Sylteaugurk Poteter Tyttebær Tror det var alt vi bruker å ha
erteposen + 4 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Kan du ikke lage det din mor serverer til ribba? He, he...det er faktisk det verste jeg får servert, men jeg tror surkål, potet, medisterkake, medisterpølse og ribbefett (brun saus bruker mange som ikke liker ribbefett) Har fått servert rødkål, noe som er fantastisk i seg selv.
DællaSiiiin<3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 mamma lager så utrolig mye, hun lager pinnekjøtt, ribbe å noe stek av noen slag, blir så mye:( men takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå