♥ DAME Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke vært noe kvalm og på det kinesiske fødselskartet står det at vi får en gutt.. Men det er jo seff akkurat det samme hva det blir, er jo den første )) Vi har lyst å vite kjønnet når jeg skal på UL den 9 Desember. Lurer på om de ser det allerede da. Er 17 uker da.
Babyønske �� Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det sies jo at det ikke kan tolkes kjønn utifra symptomer og tegn og sånn. Men personlig vet jeg sannelig ikke. Når jeg leser alle disse oversiktene over hva som tyder på kjønn og sånn så stemmer det så og si på alle punkt. Jeg hadde også meget sterk magefølelse for at det ble gutt fra første dag. Det kinesiske fødselskartet tar jeg med en klype salt, det finnes faktisk forskjellige utgaver av det, på noen venter jeg gutt, og på andre jente. På ordinær ultralyd er det fullt mulig å se kjønn, vel og merke hvis fosteret ligger sånn til at det er mulig å se. Hos oss låg navlestrengen mellom beina så det lot seg ikke se. Jordmora som utførte ultralyden var heller ikke så villig til å se etter, så det må du også være forberedt på. Vi var på 3D ul i uke 27, og da fikk vi se det klart og tydelig
helhalhalo Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Tok en sånn test på symptomer på nettet og da ble svaret at det var 50% sjans for gutt! Dere får med stor sannsynlighet vite på ordinær ul, men som nevnt over her noen ligger vanskelig til og noen jm mener at de ikke skal bruke tid på å lete heller
Popelko Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 det kinesiske kartet sa jeg skulle få jente, og jeg kastet opp hver eneste dag de første 4-5 mnd, var veldig dårlig...alt sa jeg skulle få jente, men jeg får gutt men det er jo alltids sånne unntak som meg, det kan jo høres ut som du får gutt
gutt09&spire11 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Var selv litt uggen de første 3 mnd, men har ikke vært direkte kvalm frem til nå(bank i bordet). Var på ul i uke 18. Så da tydlig kjønnet uten at jordmor trengte å si noe. Håper h*n ligger sånn at dere får vite det. Lykke til:)
aomeg Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 zikzak: har du link til denne symptom testen?
blebla Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Ja jeg også skulle få jente ifølge begge de kinesiske kartene jeg så på og var utrolig kvalm og dårlig og folk trodde jeg skulle få jente, men jeg skal ha gutt, ingen tvil der når jeg var på UL. Men det var akkuratt det samme for oss, så vi ble hoppende glade.
Råkkefoten Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Jeg var kjempekvalm fram til uke 16 og det kinesiske kartet sa jente, men her er det en gutt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå