Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Torsdag kveld og frem til fire på natten kastet datteren min opp mange ganger. Hele fredag var hun slapp, spiste litt tørre kjeks og drakk greit. Lørdag følte hun seg bedre, og utpå dagen økte apetitten. Hun fikk spise det hun ville, sikkert dumt....Ble både skiver, pizza og litt snop på kvelden. Sov godt i natt, og i dag tidlig spiste hun et par potetskruer før hun ble kvalm igjen. Kastet opp 2 ganger etter det. Føler seg slapp igjen. Er ikke dette rart? Eller kan det være at gårsdagens spising ble før tøfft for magen?
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det hender at sånt skjer her i huset også. Det kan gå en dag hvor de er i fin form, før så å kaste opp igjen dagen etter Det går opp og ned. Jeg pleier å anse det som normalt. Kom du inn på HIAK, forresten?
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Hei du:)) Takk for svar! Ja, jeg begynner på jordmorstudier i januar:) Du da?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Synes ikke det er så rart jeg. Kan ta tid å komme seg etter en omgangssyke. Og dte hun spiste kan ha blitt litt kraftig kost for henne. Magen er nok litt ømfintlig for mat ennå. Begynn forsiktig med litt salte kjeks eller potetgull og la henne få en del væske. God bedring
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Heldig du Gratulerer masse!! Står på venteliste på jordmor, som nummer 13. Så jeg betviler sterkt at jeg kommer inn...
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Møt opp første skoledag hvis du har mulighet. De som ikke møter den dagen mister plassen. Kanskje vi begynner sammen da:) Søkte ikke du på andre retninger også(psykiatri)?
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar til deg også! Ja, magen fikk nok for mye å jobbe med i går.
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Takk for tipset Ja, skal vurdere det. Ja, søkte Helsesøster og Psyk.Helsearbeid. Men der var det mye lengere venteliste Vet du forresten om det er lagt opp noe praksis i første semester?
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2008 Ja, i uke 10 og 11, og uke 18-24. Er litt stressa fordi vi har bestillt sydentur i vinterferien for leeeeenge siden, og ungene gleder seg. Men liker ikke å være borte fra undervisning.
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Ok Kjekt å vite i tilfelle Kanskje vi sees da Lykke til med studiene!
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Et par små spørsmål til Vet du om det er og evt. hvilke eksamener er det i 1. semester, og når? Vet du hvor praksis skal være?
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2008 Ingen eksamen første semester ser du ut til..., men en hjemme-eksamen i uke 44. Tror den første praksisperioden er på helsestasjon og den andre på føden. Merker at jeg får litt sommerfugler i magen av å snakke om dette:)
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Huff Ja, heldig er du!!! Det blir nok et flott og spennende studie Har veldig lyst til å begynne om jeg skulle være så heldig å få plass en dag. Men så er det pendlinga da. Fra Ski til Lillestrøm..... Hadde du pendlet den biten? Det blir vel en studiedag i gjennomsnittet pr. uke?
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2008 Hvor lang tid tar pendlingen da? Jeg kan ta en direktebuss som tar ca 30 minutter, men jeg må dra herfra en time før undervisning begynner pga busstidene. Blir en studiedag i uka ja. Står at undervisningen er i tidsrommet 9-15:30, noen dager undervisningen fra morgenen og andre dager får en senere start.
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Det tar vel en 20-30 minutt med bil, men vet ikke om jeg orker å køkjøre... Alternativt kan jeg jo ta tok til Oslo s og deretter til Lillestrøm. Har ikke sjekket ut buss. Det kommer vel egentlig av at jeg ikke har fått plass enda, så da er det egentlig ikke noe vits å å sjekke nå Hm....
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2008 Men du, det at du er på 13 plass, var det etter første inntak eller nå etter at alle har takket ja/nei?
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Det var på andre inntak. Fikk mail her om dagen. Så jeg tviler sterkt på at jeg får plass.
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. november 2008 Men uansett kommer du garantert inn neste gang! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå