meg og jentene Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Det går både vann- og brennkopper i barnehagen. Pluss bestevenninnen fra en annen barnehage, som hun leker med flere ganger i uka, har fått begge deler. Vår lille jente ble syk for halvannen uke siden, kjempeforkjøla og litt feber et par dager, men så ingen prikker. Nå en uke etter, bare hoster hun og litt forkjøla, men for et par dager siden oppdaget jeg en eneste rød flekk ved siden av munnen. På størrelse med en av hennes negler, svakt rød og litt tørr hud. Plaget henne ikke. Ble ikke noe væskefylt, og er allerede nesten borte. Om det var en brennkopp eller ikke, er jo ikke så viktig, men hadde fint å vite om hun har hatt vannkopper eller ikke.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Kommer ikke brennkopper og vannkopper av det same viruset da?
Blomsterenglene Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 I barnehagen til gutten min, går det akkurat det samme,, Han har også fått noe rødt ved munnen sin. Men plager han ikke.. Så vet ikke hva det er jeg.. er litt tørr hud, men tenker at det kanskje er pga kulda..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Høres ut som det var en brennkopp =) Vannkopper får man gjerne mer blemmer av, mens brennkopper kan bare være en liten (eller stor) blemme =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå