Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Er invitert på vinkveld med venninner ( ikke vin på meg da), kjempehyggelig det, men jeg har ikke noe lyst!! Har veldig lyst å møte dem, og gjør jo det, men foretrekker å gjøre det på dagtid...har jo bare lyst å slappe av på kveldene. Og det eneste som opptar meg for tiden er fødsel e.l. så jeg er ikke så morro som jeg var før...Synes ikke det er så gøy å være rundt alkohol for tia...er det flere som er like kjip og usosial når det kommer til sene kvelder som meg??
Gulljnta Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Ja, jeg foretrekker faktisk sofaen fremfor sosialt samvær akkurat nå. Men så er det 6 dager til termin og jeg er utslitt..
Promp Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Har full forståelse, og synes ikke du er kjip og sær! Jeg er også veldig hjemmekjær nå på slutten! Vil helst bare være hjemme sammen med flokken min, og vil ikke ha for mye besøk heller. Mine foreldre går greit, men irriterende svigerser som ikke har vett på å gå hjem i tide, kan holde seg hjemme. Føler meg ond-ond-ond til tider, men det får så være! Så å si nei takk til jentekvelder synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for. Synes selv at kveldene er tyngst, og da er det ikke bare bare å være sosial når andre sitter med vin og pene klær...
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Kan skjønne deg jeg.. har ikke akkurat så veldig lyst til å dra rundt om kveldene jeg heller.. men tror det er viktig å prøve å komme seg litt ut også.. og vi er jo ikke akkurat på slutten enda heller.. ( jeg har termin 4 dager etter deg...) så skal man isolere seg de siste to mnd kan det jo bli artig.. hehe.. Men det er jo selvfølgelig noe man gjør som man vil.. =)
Gjest elissa2 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 heia....her har du en særing til......når klokka er 19 på kvelden så er alt jeg tenker på sofan og slappe av.....er helt ødelagt etter dagen med 2 aktive krabater. har 10 dager til termin, og alt som opptar meg for tiden er fødsel,fødsel,og atter fødsel........går og håper og venter på at det skal starte snart.....men venninnene mine har flere barn selv,og skjønner det, så de blir ikke sur eller lei seg om jeg ikke orker ut om kvelden.....så ja,på kvelden er jeg kjip og usosial..........og trivest med det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå