♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Snodige greier.... testet positivt i går ettermiddag, og begynte å fossblø i går kveld... sånn er vel livet. Men noen spørsmål: 1. når slutter man å blø? 2. når går symptomene vekk 3. kan man ha normale aktiviteter i dag, som trening og jobbe litt i huset?
Babyønske �� Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Du skriver ikke noe om hvor du er i forhold til når du skulle hatt mensen. Men hvis du ikke kan være så langt på vei, så kan du i grunn betrakte dette som en vanlig mens. Jeg mistet 4-5 dager etter jeg skulle hatt mens en gang, og jeg hadde helt vanlig syklus etterpå. Jeg blødde som ved en vanlig mens, både i mengde og lengde. Og neste eggløsning kom vel et par dager etter jeg forventet den. Hvor aktiv du orker å være må du nesten kjenne etter selv. Husarbeid går helt fint. Trening ville jeg enten droppet eller tatt veldig lett. Det ville jeg egentlig gjort om det var vanlig mens også, men så blir jeg dårlig også da....
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Takk for svar. Har opplevd sa før. Og da mer som du sier, en vanlig mens. Men da var jeg lenger på vei, ca som deg 4+4. Denne gangen skal jeg faktisk ikke ha mensen før om èn uke, men testet positivt i går. Faktisk slo hcg streken ut før kontroll streken. Og den var knall blå... så sterk som man kan bli. Opplevde at jeg fossblødde i går kveld, mer snakk om blodvann, som endte med litt mørkere vanlig blod. Det som har kommet ut i dag har vært mer rester fra i går tror jeg. Brunt blod. Men kan jo være at blødningen er så kort, nettopp for at det er så tidlig i svangerskapet. Har skippet treningen i dag. Alle svangerskapssymptomene er fremdeles inntakt. Har fått gjort en del ekstra i huset i dag i stedetfor...
doffine Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 De gangene jeg har hatt SA så har jeg hatt store smerter. Da klarer jeg ikke å stå opp av sengen omtrent.. Må krabbe til do, intense smerter i hele magen og har også kastet opp av smertene. har hatt to innleggelser på ullevåll med ambulanse pga SA. Men har også hatt SA som er intens og smertefull hvor jeg blir bedre etter noen timer... Så for meg er sengen kun eneste alternativ og tanken på å gjøre noe annet er slitsomt nok. En må bare føle selv på kroppen hva en klarer selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå