timu Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 ser stonz passer opp til 3 år....men er det meningen at man skal kunne gå i de da? kikket på en del av sidene dær de blir solgt, men finner ikke noen svar...
mamarama og lille banan Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 jeg tror ikke de er noe særlig å gå med, for de har så myk såle...søsteren min har blukt de til si tulle fram til hun begynte å gå, for deretter å kjøpe sko med hard såle.
timu Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 var det jeg trodde ja....sliter med å finne sko til tuppa som er lette å få på foten...så stonz så helt perfekt ut...menmen...må vel bare lete videre!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Nei, passer ikke til det. Tror kanskje de er perfekte til å sove i vogna i og ligge i pulk i, så derfor de er opp til 3 år
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Hei! De er fine å bruke utenpå sko når barnet sitter i bæremeis eller pulk. Fordi beina er i ro på denne måten, blir de lett mye kaldere på beina enn mor og far som går og dermed pumper blodet rundt i beina. Har holdt på med ridning, og på kalde vinterdager kan man bare skritte hestene ut på tur. Skal love deg at neglebitten lett kommer når beina ikke er i bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå