Gå til innhold

Abboticin antibiotika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om denne miksturen kan blandes f.eks. i yoghurt? Lille Sofie (1,5 år) nekter å svelge den, alt kommer ut igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille tar også den for tiden. Trooor det er slik at antibiotikaen mister litt av sin virkning blandet med melkesyrebakterier. Hørt noen leger si ja og noen nei.

HAr du forsøkt å sprute langt ned i svelget?

Skrevet

Står ikke noe om det på felleskatalogen. Ring ett apotek og spør... Ellers kan du gi henne i sprøye, legge henne i fanget, legge sprøyten helt bakerst i munn og gi litt og litt... Da har hun ikke mulig het til å spytte det ut ;o))))

Hilsen 4 barnsmor ;o)

Skrevet

Har gitt henne med sprøyte, men hun biter tennene sammen og nekter å svelge. Har prøvd å holde henne fast, og sprute langt ned i svelget, men hun klarer likevel å spytte ut minst halvparten. Og metoden er jo ganske slitsom for oss begge. Tenkte jeg kunne lure henne :)

Skrevet

Legen på legevakta mente jeg ikke skulle blande i youghurt eller melk, men farmasøyten på apoteket som lander medisiner og kan mye om dets virkestoffer mente det ikke var noe problem.

Hva med å blande i saft evt.?

Skrevet

Hva som helst for min del, bare jeg slipper å slåss for å få det i henne. Takk for gode tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...