Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 det er veeeeeeeeldig lenge siden jeg drakk sist. Blæææææhhhh formen suger:(
Masaili <3 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg var på fest fredag, og er faktisk en smule fyllesjuk i dag også, gårsdagen var grusom, jeg spydde hele dagen, og fikk ikke i meg mat før utpå kvelden. I dag er jeg fortsatt kvalm og uggen... Kjenner det blir leeeeenge til neste gang, for dette orker jeg ikke!!!!
Zitro Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 He, he... når man bli såååå dårlig så kan det vel kanskje være inntaktet av alkohol som muligens har vært litt i høyeste laget?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Nei det er helt jævlig å ødelegge hele søndagen egentlig. Synes ikke jeg drakk så mye heller, men jeg lærer jo aldri av mine feil.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Hehehe du er som meg, drikker kanskje 2 ganger i året og formen dagen derpå er elendig uansett som jeg har drukket 1 øl eller 6. Du får gå å rope litt på elgen, hjelper litt det.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg er ikke kvalm så spy står jeg over hehehehe. Ble en smule bedre etter 2 brødskiver og et glass iskald pepsimax. Er mere den utrolig ekle følelsen av å ikke være edru enda..... hjertebank...... fryser hehehehe ja venter bare på angsten nå
Masaili <3 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Angsten er egentlig verst, jeg er en av de som lider av fylleangst i flere dager etter en skikkelig fest... *skjelver enda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå