Gå til innhold

Og det er i dag jeg skjønner hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er veeeeeeeeldig lenge siden jeg drakk sist. Blæææææhhhh formen suger:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på fest fredag, og er faktisk en smule fyllesjuk i dag også, gårsdagen var grusom, jeg spydde hele dagen, og fikk ikke i meg mat før utpå kvelden. I dag er jeg fortsatt kvalm og uggen... Kjenner det blir leeeeenge til neste gang, for dette orker jeg ikke!!!!

Skrevet

He, he... når man bli såååå dårlig så kan det vel kanskje være inntaktet av alkohol som muligens har vært litt i høyeste laget?

Skrevet

Nei det er helt jævlig å ødelegge hele søndagen egentlig. Synes ikke jeg drakk så mye heller, men jeg lærer jo aldri av mine feil.

Skrevet

Hehehe du er som meg, drikker kanskje 2 ganger i året og formen dagen derpå er elendig uansett som jeg har drukket 1 øl eller 6.

Du får gå å rope litt på elgen, hjelper litt det.

Skrevet

Jeg er ikke kvalm så spy står jeg over hehehehe. Ble en smule bedre etter 2 brødskiver og et glass iskald pepsimax. Er mere den utrolig ekle følelsen av å ikke være edru enda..... hjertebank...... fryser hehehehe ja venter bare på angsten nå:)

Skrevet

Angsten er egentlig verst, jeg er en av de som lider av fylleangst i flere dager etter en skikkelig fest... *skjelver enda*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...