Gå til innhold

Samboeren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

smugrøyker på et rom inne i leiligheten, puster røyken ut vinduet da, men det siver litt inn likevell. Jeg holder på å klikke og sier han ikke kan røyke inne når jeg er gravid, men han hører ikke, sier det ikke er noe falig, all røyken luftes ut o.s.v. Men likevell, jeg kjenner røyklukt og syns det er ubehaglig. Og ikke minst er det jævli respektløst! Han sier han skal slutte med det når babyen kommer da, hvordan skal jeg tro på det lissom?? Hvis han ikke slutter å røyke inne da, flytter jeg! AAAHHHHHHHRRRG!!!!!!!!! Hvordan få han til å forstå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke forklare til ham at når kvinner blir gravide så blir luktesansen mye sterkere, slik at røyklukt du før aldri ville merket er veldig plagsomt for deg nå. Det kan faktisk være veldig vanskelig å forstå hvis man ikke har opplevd det selv.

Skrevet

Det har jeg forklart 1000 ganger, men han skjønner det visst ikke, blir så forbanna!!!!! Heldigvis røyker han ikke mye da...Ikke hver dag en gang, men likevell! Hvordan går det an å ikke respektere det??

Skrevet

Jeg hadde glatt marsjert ut av leiligheten og blitt borte en god stund. Hver eneste gang. Inntil han skjønner hvor fælt det er for deg.

Synes han virker utrolig lite hensynsfull mot deg.

Skrevet

Man bør jo ikke røyke inne om det er noen som er gravid eller ei!!!

Jeg for min del kjenner røyklukta gjennom vifta på badet som står å blåser UTOVER, når samboeren min står helt på andre siden av trappa å røyker.. selv om jeg kanskje nettopp har dusja, og står med hodet ned å tørker håret - og alt egentlig lukter sjampo.. så kjenner jeg likevel den ekle lukta sive inn.. enda både ytterdøra og mellomdøra er lukka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...