Gå til innhold

Spør dere hva folk ønsker seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert... Jeg kan ikke forstå at det kan være så vanskelig. Har noen i familien som bestandig kommer med gaver som havner på loftet. Jeg synes det er kjempe greit å vite hva follk ønsker seg når jeg skal ut å handle enn å måtte bruke tid på å finne på noe. Sikkert noen som mener jeg er utakknemlig, men for meg handler det om at det er nok søppel i verden...og nok rot i huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og de fleste spør hva jeg og barna ønsker oss også. Ikke alltid det faller i smak alikevel, men det er en del av jula, hehe=) Bryr meg ikke så mye om gavene lenger jeg, syns det morsomste er å kjøpe til barna!

Skulle nesten ønske det ble en slutt på julegaver for voksne, men det skjer nok ikke.

Skrevet

Jepp, spør alltid om det er noe de ønsker seg.

Huset vårt er også fylt til randen av hva vi har behov for, og selv om tanken er god har jeg ikke behov for masse nips som verken passer inn eller kommer til å bli satt opp fordi det allerede er nok i massevis..

Skrevet

Ja vi spør og folk som ikke kan gi noe svar får noe spiselig/noe som brukes opp så slipper de kaste ting på loftet i det minste.

Skrevet

Ja vi spør alltid hva folk ønsker seg:):) til de som ikke ønsker seg noe får drikke og noe spiselig:)

Skrevet

Ja, alltid - for meg er det meningsløst å bruke penger på noe folk egentlig ikke trenger. Så dem får alltid noe dem ønsker seg av oss...

Skrevet

Ja det gjør jeg..

Med mindre jeg fanger opp noe de sier de skulle hatt..

Skrevet

her i familien så spør alle hva folk ønsker seg. noe som gjør at man på julaften vet hva man har fått av vær enkelt før man åpner gavene. for man har jo bestilt de selv....

Skrevet

Ja det gjør jeg, men på min side av familien er det ingen automatikk i at jeg kjøper noe av det de sier. Kjenner de såpass godt at jeg vet hva de setter pris på. På min samboers side er det nærmest en dødssynd å kjøpe noe som ikke står på ønskelistern ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...