Gå til innhold

Trenger "hett" julegavetips til svigerforeldre/besteforeldre som har ALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi tenkt så det har knaka og lukter svidd i lange tider men vi kommer ikke på noe. Bilder av unga her dem også og har gitt beskjed om at det er ikke plass til flere.

Dem har alt dem trenger + litt til. I tillegg skal det ikke koste så mye.

Fotokalendere er ikke noe for dem, eller fotogaver i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal gi glasskuler malt av ungene. de ble kjempefine :-)

passet på å gi de farger som passet fint sammen. de blir kjempefine hvis man henger de i et vindu ol.

Skrevet

Høres kjempe fint ut.

Men disse besteforeldrene er ikke av den typen som liker hjemmelagde ting av barnebarna. Dem har ikke en eneste ting fremme som barnebarna har lagd (dem har flere enn våre unger).

Skrevet

Det har jeg allerede gjort selvsagt. Men det var ikke noe dem ønsket seg. Hater å kjøpe julegaver og bursdagsgaver til folk for alle har dem jo det dem trenger og ikke er det noe spesiellt dem ønsker seg. Eller så er det så dyrt at man ikke har råd til det uansett.

Skrevet

Jeg har også svigerforeldre som har alt og sliter hvert år hva vi skal gi dem i julegave. Men i år skal de få en kurv med diverse i.

Lys, en god rødvin, servietter, ting som ungene lager, fotokalender, sjokolade, julete/kaffe, kremer, dusjsåpe, shampoo, balsam, skrubb, brente mandler, hjemmelaget kjeks og/eller godteri...

Kankje litt ost og kjeks...frukt

Vet enda ikke hva jeg skal putte oppi, men har noen forslag over her=)

Skrevet

Noe som kan spises eller drikkes!

Vin, cognac, spekeskinke, fenalår osv.

Eller noe som kan oppleves!

Revy/teater/show/kino.billetter.

Skrevet

gavekort? gavekort på behandling på spa f.eks. det skal jeg gi til mamma:)

Skrevet

gavermedmening.no

eller se på unicef sine sider.

der finner du garantert noe!

dersom de har alt, blir de sikkert glad for noe herifra!

Skrevet

For å få det billigere, så kan dere jo spleise med andre familiemedlemmer! :)

Skrevet

Mannen mente det ble "rart", for mye mamma og for lite pappa..

Skrevet

Bøker!

Skrevet

God ide. MEN jeg vet noen som hadde blitt regelrett fornærma om dem hadde fått sånn gave.

Tror jeg gir opp. Alt for vanskelig. Hater det der.

Skrevet

Teaterbillettar eller billettar til ei forestilling i den nye operaen. Om dei ikkje bur i nærleiken er det ei god anledning for dei å ta seg ein oslotur.

Anna forslag: medlemskap i DNT, vinsmakekveld, kokkekurs, dansekurs.

Skrevet

x-antal søndagsmiddager hos dere ? koselig for alle og kan spres utover året.

Skrevet

syns de virker utakknemmlige æ så har ikke giddet å bruke energien min på å kjøpe eller finne på gave til de.

Skrevet

Er svigerfar en arbeidskar? Min far ønsker seg bestandig arbeidshansker, ting til bilvask o.l.

Skrevet

En kurv med god julemat og vin

En opplevelsesgave - langhelg, kinotur, teater (alt etter som hvor mye dere skal legge i det)

Gode bøker

Skrevet

Kjøp ensfargede, aller helst hvite porselenskrus, porsenelstusj eller maling. Og la ungene få tegne og male på dem. Stek krusene i ovnen etterpå (det står hvordan på pakken). Evt. kan dere kjøpe et visst antall hvite fat el.og la barna lage et eget lite service til dem.

Både krus og fat fås kjøpt billig rundt omkring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...