Mockanin Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Nå har vi tenkt så det har knaka og lukter svidd i lange tider men vi kommer ikke på noe. Bilder av unga her dem også og har gitt beskjed om at det er ikke plass til flere. Dem har alt dem trenger + litt til. I tillegg skal det ikke koste så mye. Fotokalendere er ikke noe for dem, eller fotogaver i det hele tatt.
SuperGlad Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 skal gi glasskuler malt av ungene. de ble kjempefine :-) passet på å gi de farger som passet fint sammen. de blir kjempefine hvis man henger de i et vindu ol.
Mockanin Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Høres kjempe fint ut. Men disse besteforeldrene er ikke av den typen som liker hjemmelagde ting av barnebarna. Dem har ikke en eneste ting fremme som barnebarna har lagd (dem har flere enn våre unger).
Mockanin Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Det har jeg allerede gjort selvsagt. Men det var ikke noe dem ønsket seg. Hater å kjøpe julegaver og bursdagsgaver til folk for alle har dem jo det dem trenger og ikke er det noe spesiellt dem ønsker seg. Eller så er det så dyrt at man ikke har råd til det uansett.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg har også svigerforeldre som har alt og sliter hvert år hva vi skal gi dem i julegave. Men i år skal de få en kurv med diverse i. Lys, en god rødvin, servietter, ting som ungene lager, fotokalender, sjokolade, julete/kaffe, kremer, dusjsåpe, shampoo, balsam, skrubb, brente mandler, hjemmelaget kjeks og/eller godteri... Kankje litt ost og kjeks...frukt Vet enda ikke hva jeg skal putte oppi, men har noen forslag over her=)
jentelykke + guttelykke Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Noe som kan spises eller drikkes! Vin, cognac, spekeskinke, fenalår osv. Eller noe som kan oppleves! Revy/teater/show/kino.billetter.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 gavekort? gavekort på behandling på spa f.eks. det skal jeg gi til mamma:)
line_n & sara Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 gavermedmening.no eller se på unicef sine sider. der finner du garantert noe! dersom de har alt, blir de sikkert glad for noe herifra!
jentelykke + guttelykke Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 For å få det billigere, så kan dere jo spleise med andre familiemedlemmer!
Mockanin Skrevet 2. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2008 Mannen mente det ble "rart", for mye mamma og for lite pappa..
Mockanin Skrevet 2. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2008 God ide. MEN jeg vet noen som hadde blitt regelrett fornærma om dem hadde fått sånn gave. Tror jeg gir opp. Alt for vanskelig. Hater det der.
Snøfnugg75 Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Teaterbillettar eller billettar til ei forestilling i den nye operaen. Om dei ikkje bur i nærleiken er det ei god anledning for dei å ta seg ein oslotur. Anna forslag: medlemskap i DNT, vinsmakekveld, kokkekurs, dansekurs.
lure Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 x-antal søndagsmiddager hos dere ? koselig for alle og kan spres utover året.
fox`y Skrevet 2. november 2008 #18 Skrevet 2. november 2008 syns de virker utakknemmlige æ så har ikke giddet å bruke energien min på å kjøpe eller finne på gave til de.
UpsyDaisy Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 Er svigerfar en arbeidskar? Min far ønsker seg bestandig arbeidshansker, ting til bilvask o.l.
~sjiraff~ Skrevet 2. november 2008 #20 Skrevet 2. november 2008 En kurv med god julemat og vin En opplevelsesgave - langhelg, kinotur, teater (alt etter som hvor mye dere skal legge i det) Gode bøker
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #21 Skrevet 2. november 2008 Kjøp ensfargede, aller helst hvite porselenskrus, porsenelstusj eller maling. Og la ungene få tegne og male på dem. Stek krusene i ovnen etterpå (det står hvordan på pakken). Evt. kan dere kjøpe et visst antall hvite fat el.og la barna lage et eget lite service til dem. Både krus og fat fås kjøpt billig rundt omkring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå