AE84 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 heihei! jeg føler jeg går her å lekker, men er vel kanskje bare veldig mye udflod!? noen som vet hvordan jeg merker forskjell?? det er nok bare mye udflod for det er vel vanlig å ha i svangerskapet!?! men fikk det plutselig for meg!!!
Plutselig_gravid Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg har ganske mye utflod for tiden og den er ganske tynn. I tillegg svetter jeg sinnsykt der nede. Så av og til føler jeg at jeg har tisset meg ut. Er visst helt normalt. Men, begynte å lure på om jeg lakk fostervann jeg også. Hadde det ikke sånn med førstemann.
birrisj05.02.09 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Så lenge det er bare litt i slengen, så er det neppe fostervann. Jeg har også begynt å lure på om det var fostervann en gang, var liksom så tyntflytende. Men kom ikke mer, så da var det nok bare utflod + at man svetter mer som skrevet over her. Men hvis det kommer veldig mye - da bør du kontakte lege..
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Mener jeg har lest ett sted at det dannes en "propp" i livmorhalsen under graviditeten som tetter til og hindrer at bakterier o.l kan komme inn og likeveis ut...Så er nok sikkert bare utflod selv om den kjennes anderledes/tynnere ut en vanlig. Har merket til dette jeg også...
AE84 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 ja, da er d nok bare d! takker for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå