olebrum30_05&09&13 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 når er det normalt å ikke klare å sove gjennom hele natten pga magen/at man er gravid? er det en sykemeldings grunn? jeg er 7+1 eller 12 uker på vei (skal på tidlig ul på onsdag) og jeg klarer ikke sove hele natten gjennom... er veldig slitsomt når jeg har ei på 3 1/2 år som står tidlig opp. får jo sovet på dagen i helgene og sovet utpå 1 dag i helgen som regel hvis ikke sambo er kjempetrøtt og jeg lar han sove utpå.. men det hjelper den dagen men så er det på an igjen neste morgen.. å jeg legger meg ikke seint heller. off... gruer meg virkelig til å gå ut i praksis på apotek neste uke og skolen fremover hvis det ikke blir bedre... var så herlig på torsdag og fredag når jeg leverte litla og kunne legge meg ett par timer.. noen tips til hvordan jeg kan få sove bedre?
Promp Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Oj, søvnproblemer såå tidlig... Vel, her er mine tips til deg:-) Kjøp vanlige B-vitaminer som du tar 4-5 stk av et par timer før du legger deg. Hver dag! Dette gjør susen for meg. Ikke spise eller drikke sent på kvelden. Legg deg til samme tid hver dag. Ha en god bok som du leser litt i før du slår av lyset. Våkner du selv på natten, så ikke ligg og irriter deg over at du ikke får sove. Ta heller frem boken og les litt for å få tankene på noe annet. Gå deg en kveldstur hver kveld. Ellers...sov/slapp av når du kan! Lykke til!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 takk for tips.. får prøve det ut å se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå