Blomsterenglene Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vasker det på vanlig ullprogram.. Disse bodyene jeg kjøpte fra janus var så ille store.. var str 100..
HeldigeMEG:) Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 da krymper de ikke... men om du vasker de på fint program 30 grader krymper det kanskje litt....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 De janus bodyene jeg har kjøpt kan vaskes på 40 grader så hvis de vaskes varmere enn det vil de krympe... Men da kan de fort krympe mer enn de bør....
Blomsterenglene Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 OKi.. De jeg kjøpte nå sist, var jo sååååå store i forhold til de andre jeg hadde.. Husker ikke merket akkurat nå.. De er både bredere og lengere..
-MtG- Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Jeg ville heller brukt dem litt store jeg, så passer de neste vinter også. Vi har kjøpt det meste av ulltøyet litt stort i år.
heisand? Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 filleren, det varmeste ullprogrammet mitt er 30grader. er det gammel maskin????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå