Gå til innhold

Har dere startet på julegavene enda?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar gjerne imot tips til hva jeg kan kjøpe.. Spsielt til de som er litt vanskelige og kjøpe til.. Som besteforeldre .. De har jo alt..

I fjor fikk de kalender hvor jeg hadde satt inn bilder av hele familien..

Sliter litt veldig med gave til svigers også.. Skulle så gjerne gitt noe mer personlig en bare en genser liksom.. Hun er veldig syk og vil ikke ha nytte av noe som har med aktiviteter og gjøre , matbøker ol. Hun har mange hjernesvulster, svulst i halsen og svulster i lungene.. Med andre ord så lever hun kanskje litt på lånt tid.. I fjor fikk hun kalender av familien.. Men ønsker ikke noe sånt i år.. Hva kan jeg gi til henne? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt inn alle presanger til alle barn som skal få, så det er jeg glad for:)

Alle besteforeldre får en bildeserie med ungene i år.

Mamman min har en vegg med bilder av alle barnebarn,men mangler de to minste her i huset,så det måhun jo ha;)

Svigers skal få en serie,men der må jeg være litt kreativ gitt,for de er glad i kunst og ting skal ha masse farger:)

De andre voksne skal få et bilde av ungene innrammet i en fin ramme som passer til DERES hus:)

Flere år siden noen har fått bilder i familien,så jeg vet det blir godt mottatt:)

Søsken har vi kuttet ut.Tanter,onkler,søskenbarn osv gir vi heller ikke til....så det er veldig greit.

Med alle barna vi skal gi til og besteforeldre blir det alikevel 23 pers,så det holder i massevis:)

Hva med noe deilig dufter til badekaret til din svigermor?

Skrevet

Ja i år blir et faktisk litt færre en vi er vant til.. Og det skal bli godt.. hehe.. Er grunnet noe brudd i diverse ledd i familien.. =)

Dufter til badekaret funker ikke.. Hun bader ikke så hun dusjer som regel bare.. Også blir hun lett kvalm av lukter .. Spesielt når hun eventuelt får strålebehandling og cellegift..

Får se om det kanskje ikke bare blir en type kurv med masse rart i da.. Alt fra kanskje en fin duk til godteri.. =)

Skrevet

Har kjøpt noen og har planlagt det store julegavekjøpet:)

Planlegger hva jeg skal kjøpe og hvor, da tar innkjøpet minimal tid og jeg bruker mindre penger. Hvis jeg handler uten plan blir det alltid dyrere enn jeg har planlagt!! Julehandledagen blir som regel koselig, mannen min og jeg handler det vi skal ha FORT også koser vi oss med lunsj før vi henter barna. På kvelden koser jeg meg med å pakke inn:)

Skrevet

MÅ bare får lov å tipse om nfoto.no! Masse morsomme ting man kan bestille med bilde på. Jeg har bestilt handlenett til besteforeldre og tanter, men også mye der som ikke gjelder aktivitet: Underlag til å ga under koppen, div. klær osv

Skrevet

Hmmmm.....en kurv med masse ting hun liker er en kjempefin greie:)

Du kjenner jo henne best,så lettere for deg å finne på noe der.

Håndavtrykk fra barna er også ofte pop hos besteforeldre.Kanskje i en størrelse som hun kan ha med seg når hun er på sykehus?

Skrevet

jeg er nesten ferdig!

kjøpte masse til mamma, pappa, søster og nieser på unicef sin nettbutikk!

griet å støtte en god sak når man først skal handle noe, alikevell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...