Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tippa over for mannen min i går kveld.. Har vært mye sinne, krangling og dårlig stemning her i det siste, men da på et helt annen nivå. Jeg var frekk mot han i går, og ga han et par "stikk" da foreldrene hans var her på middag (JEG harIKKE invitert dem, de gjorde de selv) så kan skjønne at han var forbannet, men det finns vell grenser. Han satt inne for et år siden, etter å ha blitt dømt for vold mot meg for 3 og et halvt siden.

Så til i går. Han begynner med å fortelle meg at han ikke bryr seg om noen av barna våre, kan kaste begge to i veggen uten at han bryr seg(de er to måneder og 4 år) Jeg blir forbanna og dytter rumpa mi i ansiktet hans for å gi han en dytt og vise reaksjon(han ligger på sofaen) har tilfeldigvis akkurat prumpa så han er overbevist om at jeg dreit han i trynet som han sier. etter det husker jeg handlingene litt hulter til bulter. Men begge barna er til stede hele tiden:o(((

Han farer opp fra sofaen, så eldtste barnet som da sitter på fanget slår hodet i veggen, begge tlf våre er knekt fordi jeg ville kontakte politi og/eller barneverns vakt for barna våre sin del. Ba han gang på gang om å skåne barna. Får høre at jeg er en kokain sniffende helvetes polakk pulende "stedet jeg kommer fra" hore. har inprentet i eldtste barnets hodet at pappa er farlig og mamma er redd for pappa mamma vil ringe politiet og får det til å gjenta dette. Han får det også til å stå i døråpningen gjentatte ganger å ringe politi, ettersom jeg ropte hjelp ut av døra noen ganger da det startet pga jeg ble fratatt tlf. Kjører meg psykisk noe helt sinnsykt, og også da eldtste barnet vårt. "fuck off" jeg driter i det. Kranglingen varer sikkert en time før han gir seg og blir normal mot barna og hjemmet igjen eneste mulighet i går og alternativ jeg fikk var å løpe ut med innekledde barn og rope på politi. Han sier også jeg kommer i fengsel, men det driter jeg i, du skal ikke få unga, har samlet dritt om deg lenge, og har samlet dritt om deg lenge. denne rettsaken taper du!!

Han ligger nå å sover, natta var rolig, men fikk slengt dritt etter meg da han gikk å la seg for en stund siden for andre gang(han har sittet oppe å drukket) Så han er nå som sagt full, og sover forhåpentligvis noen timer til. Reserve tlf vår har han gjemt, bil nøkler har han gjemt. Har familie 25 min unna, men får ikke kontaktet, vil egentlig ikk blande inn heller. Kjenner ingen mer enn på hils her jeg bor. ingen buss/taxi forbindelse i helger. Redd for å evt reise på krisesenter hvis jeg kommer meg noe sted overhodet, dårlig erfaringer:o(

hva kan skal jeg gjøre. redd for barnas psyke/helse. han truer med at dette vil skje igjen hvis jeg ikke skjønner ting og oppfører meg og gjør ting annerledes enn de siste fem årene! har hus sammen, men dårlig økonomi hvis vi flytter fra hverandre, mye felles drittgjeld. han har sagt at nekter å selge/flytte vil si opp jobb og slutte å betale regninger

dette ble langt og rotete, men frusrert litt redd og rådvill/løs. hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du vet svaret selv, du må selv finne styrke til å komme deg ut av dette, ingen her inne kan avgjøre dette for deg.

Hvis du ikke har tlf og vil kontakte familien din så kan jeg hjelpe deg. Send meg pm om du trenger hjelp

Og ang barna dine.. Jeg fatter ikke at du vil deg selv om barna dine så vondt, du vet selv at barna dine blir skadet av dette, og likevel blir du i et slikt forhold....

Finn frem styrken din Jente!!

klemmer til deg..

Skrevet

Du kan jo låne telefon hos naboen og vente der til taxi eller noe kommer og henter dere. En hver vil jo forstå at det er snakk om en krisesituasjon. Bare det at han har prøvd å fjerne alle muligheter for å rømme hadde gjort at jeg hadde fått foten ut døra fort som f*. Jeg ville tatt barna og reist selv om det er en vanskelig ting å gjøre. Moren min måtte gjøre det, og det er vi glade for at hun gjorde.

Skrevet

Om du vet at fyren har problemer med å mestre sinnet sitt, hvorfor i alle dager erter du ham opp med å prumpe i fjeset hans??? Hva slags menneske gjør slikt, mens barna ser på? Jeg forsvarer overhodet ikke hans syke handlinger, men reagerer faktisk på at du er med på å dra opp stemningen.

Om du føler minste lille snev av ansvar overfor barna dine så går du til nærmeste nabo og ringer krisesenteret eller familien din. Du er med på å utsette dem for denne dritten om du ikke tar ansvar!

Kjenner jeg blir utrolig provosert av holdningene til både deg og mannen. Stakkars små uskyldige barn med sånne forbilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...