Gå til innhold

Da er det vel slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sa jeg klart i fra at enten fikk han velge meg til kona si elles la meg faa gaa vidre i livet mitt. Han dumpet meg for over et og et halvt aar siden. Vi har vaert gode venner siden. Han stoppet aa ha sex med meg da jeg ble gravid i september i fjor. (Ble gravid paa p-sproyte og med kondom. Virkelig helt utrolig) Han har satt pris paa vennskapet vaart og vi har bodd under samme tak i fordragelighet. Han sier han elsker meg, men at han foler vi vil forskjellige ting med livene vaare. Men naa vil jeg enten ha han til mann ellers faar det bare vaere. Har gitt han 2 dager paa aa bestemme seg. Jeg er ikke sint men lei meg. Etter dette vil jeg kun ha kontakt med han vdr. vaart barn. Han ba meg ikke ha hans navn paa fodselsattesten, noe jeg respekterte siden han ville ha abort. Derfor skal jeg heller ikke ha en krone i bidrag. Men jeg haaper indelig han fortsatt vil ha kontakt med barnet vaart, noe jeg tror- men ikke kan vite. Trenger egentlig en liten klapp paa skuldern, og det er kanskje det jeg haaper med aa skrive dette. Aa leve uten sex og uten en fremtid sammen ble litt mye for meg. Jeg onsker enten full frihet, eller et liv med en som elsker meg og ser for seg en fremtid med meg. Takk for at du leste.

Ps gav han denne sangen paa cd:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror situasjonen blir til ditt beste uansett hva han velger. Velger han ikke deg er jo det bare et bevis at han ikke bryr seg.

Skrevet

Ganske sterkt gjort.. Og du kommer nok seirende uta det, uansett utfall.

Skrevet

Hvorfor skal det være han som velger? Trenger du at andre styrer dine valg, eller klarer du ikke å ta egne valg?

Og bidraget: Jeg blir like oppgitt hver gang. Hvem er det som har sagt at du kan nekte barnet fars økonomiske bidrag til hverdagen? Det er ikke penger til mor, det er penger til barnet.

Selvfølgelig vil helst barnefar slippe å betale i mange tilfeller(som her). Og det gjør nok godt for hans lommebok. Han syns nok det er helt greit å spare de kronene, som kunne gjort hverdagen litt bedre for barnet. For så lenge far har til det han har lyst på, så er det jo ikke så nøye for hans "uekte" barn.....

Ikke får barnet arverett etter sin far, heller, om noe skulle skje. Det er vel lurt, det også? Det syns sikker kona og barna der er bare bra, barnet ditt vil nok også synes det den dagen det blir aktuelt.

Dette er ment som et opplysende/informerende og litt ironisk innlegg, som en sikkert forstår.

Skrevet

Signerer deg, anonym 15:30.

Forstod jeg det slik at du har nå gitt han et kopromiss om å gifte seg meg deg, eller missforstod jeg? Jeg ville ikke giftet meg med han hvis han ikke ville det selv i så fall.

Sørg for at han begynner å betale for barnet sitt, det står ikke respekt av deg for det du gjør nå. Som A over skriver tar du fra barnet ditt penger og rettigheter. Alle som har sex vet hvilke følger det kan ha, og at prevensjon ikke er 100% sikkert. BF er ikke et uskyldig offer som bør skånes.

Skrevet

Den kjærligheten....

Jeg skjønner at du elsker ham og at du så gjerne ville fikse forholdet deres. Jeg skjønner at det er vondt når det går mot slutten av det man kan tåle. Personlig syntes jeg du alt har tålt alt for mye. Selv om du lovet denne mannen å ikke stå på en fødselsattest og derfor ikke har krav på bidrag da du gikk gravid og håpet på at han skulle ta ansvar laster jeg deg ikke for. Hormoner og lengten etter et annet menneskes kjærlighet kan fint få en til å si og gjøre slike ting. Innerst inne stikker det en liten stemme i meg som håper at han sier nei, slik at du få en som ikke ber deg om ting denne mannen har gjort. Sender deg en bøtte med styrke. Sånn at du skjønner at du gjør det rette nå. Fortell oss hvordan det gikk.

Skrevet

Kjære HI,

Vil bare sende deg en god og varm klem jeg. Forstår at nok er nok. Livet uten sex og uten fremtid har du prøvd lenge nok. Nå håper jeg at enten denne mannen eller en annen mann kan gi deg et verdig liv. Til barnebidrag. Du, det skal barnet ditt ha. Ferdig med det. Opp til NAV og skriv på denne mannen som far asap. Klem og lykke til.

Skrevet

Jeg syns også det er en urett mot barnet ditt at du frarøver det farsarv og den økonomiske støtten fra far. Tenk når ungen vokser opp og får vite hva du har gjort

Skrevet

Hva HOVEDINNLEGG har gjort?! Ærlig talt. Det var mannen som IKKE ville stå på fødselsattesten. Han ville ikke være far. Det vil nok være litt værre å svelge for et barn en det å ikke få pengene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...