Gå til innhold

Begynte med grøt, så ble det oftere med puppen på natta ?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Begynte med grøt på kvelden for å få den lille til å sove litt lengre på natten( da var hun nesten 5 mnd), men det ble stikk motsatt. Har 2 barn fra før av, men har alldri vært borti dette før. Før vi begynte med grøt, la hun seg for natten mellom 20.00- 21.30. Våknet da alt mellom 01.00-02.30 for første gang med mat. Så begynte jeg så smått med grøt, da våknet hun 23.30 og annenhver time resten av natten. Var hos helsesøster og hun sa jeg kunne begynne med grøt om morgenen også for hun hadde lagt på seg så lite. Da ble det enda værre, hun vil ikke ha pupp mere enn 2 ganger pr dag. Blir så frustrert av dette og det går jo selvfølgelig utover melkeproduksjonen min. Kan jo nesten ikke kutte ut noe av grøten igjen eller, for hun har jo vent seg til dette nå. Har prøvd mye forskjellig, feks. amme litt først, så gi grøt og deretter amme igjen. Hun skriker ikke på dagene for at hun vil ha mat etter at vi begynte med grøt, det er jeg som må legge henne til puppen. Noen flere eller er det noen som har forslag på noe til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg såååå godt igjen. Begynte med grøt da snuppa var 5 mnd. Hun sov da hele natten fra 8.15- 07-08 neste morgen. Snuppa mi er stor av vekst og trenger masse mat i løpet av dagen, tenkte av innføring av grøt ville forlenge metthetsfølelsen hennes gjennom dagen. Meeeeen, da var det opp annenhver time gjennom hele natten og det skulle puppes hele tiden. Huff, nå er hun snart 6 mnd, får grøt to ganger i løpet av dagen, legge seg 19.00 og sover til sånn i to tiden før vi er igang. Blir så trøtt og sliten i tillegg starter hun dagen klokken 05.00 så det blir minimalt med søvn her;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...