Gå til innhold

Hjelp!!! Har ikke kjent liv på 2 dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg være bekymra? Har prøvd å drikke kaldt og dytte litt i småen. 26 uker på vei nå. Har kjente liv hver dag, men han har vært veldig stille siste to dagene. Ikke kommet noe blod eller noe. Har vært mye ut i kulda de siste dagene. Kan det ha noe å si???

Håper på tips eller råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring Barsel.. og hør med dem. så slipper du å bekymre deg.

Skrevet

Må nok ringe imorgen...

Skrevet

hadde samme problemet for noen få uker siden. men da jeg dro til jordmor og la meg på benken var det plutselig MYE liv:) hun sa at han bare hadde hatt noen rolige dager heldigvis. Ta deg en tur å få det sjekket. som jordmor sa, det er bedre å sjekke det en gang for mye enn en gang for lite...

Lykke til!

Skrevet

Da gjør jeg det:)

Skrevet

lykke til :)

Skrevet

Jeg ville ringt føden med en gang. Terskelen min for å gjøre det er veeeeldig lav.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jippi...kjente et par spark tidligere idag:) men så er det helt stille igjen. 26+2 idag:) sikkert ingenting, men ringer jm imorgen for sikkerhets skyld. Takk for støtte.

Skrevet

Jeg hadde også sånne perioder forrige svangerskap, og ble bedt om å komme til ul hver gang.

Har du prøvd å drikke noe søtt (helst cola) for å se om du kjenner noe da?

Skrevet

Det har jeg. Men er ikke noe merkbar forskjell.

Skrevet

Nei, det gjorde ikke jeg heller, men det var det sykehuset anbefalte meg sist.

Ta en tlf og få en ul, så slipper du å bekymre deg!

Skrevet

Da her jeg fått time til ul kvart over tolv. Sikkert ingenting, men greit å være sikker. Jm anbefalte meg det.

Skrevet

Hvordan går det, februargutt??? Håper det beste..

Skrevet

Dytter opp......

Må du holde oss oppdatert;)

Skrevet

dyyyyyyyyyyyyytt

Skrevet

*Puster ut*...

Så et pulserende hjerte idag:) Puls på 120. Han hadde visst kanskje roet seg veldig ned etter jeg ble sykemeldt 30% for en uke siden. Og han kunne være påvirket av at jeg er forkjølet. Var i allefall ingenting å bekymre seg for. (håper flere 1.gangs er like på tuppa!) Fikk også beskjed om at babyen kan sove i opptil en uke av gangen. Man skal lære så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...