Gå til innhold

Seler til tvillingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora mi snakker så mye om at jeg må skaffe meg gåsele til tvillingene mine når de begynner å springe rundt. Hun har jo rett i at det blir vanskelig når de begynner å springe hver sin veg når vi skal ut og gå tur. Sånne seler ble mye brukt før når jeg var liten, men er det noen som bruker det nå?? Noen som vet? Og er det nødvendig? De er bare 6 mnd ennå ,så enn så lenge har jeg kontroll på dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har ikke sett noen som bruker det nå, men så faktisk i de solgte det i går i en barnebutikk på grefsen.. må inrømme at jeg tenkte at kanksje jeg må ha det. jeg har fettere som er tvillinger og de hadde det når de var små.. mye ut og inn av bil... altså at du har en i sele mens du fester den andre.. jeg tenker at vi som har tvillinger bruker vogn mer.. nettop for å vite hvor du har den ene mens du må gjøre noe med den andre.. er vi ute.. så må jeg passe på å enten være to eller steder hvor det ikke er noe farlig at de løper rundt.. syns jo seler ser litt rart ut.. men skal ikke si noe sikkert jeg.. mine er bare 8 mnd!

Skrevet

Mine gutter er også 6 mnd og jeg tenker mye på det med seler. Ser jo ikke mange som bruker det, men har tenkt til å kjøpe - de selger det i nesten alle barnebutikker. Ser for meg at det kan være nødvendig hvis vi f eks er i byen og de absolutt ikke vil sitte i vogn o.l...

Skrevet

Tror nok jeg går til innkjøp av seler ja. Vi bor dessverre i nærheten av en traffikert vei, og går ofte turer i byen. Dessuten tror jeg kanskje det er bedre for barna å ha sele på seg i steden for å måtte bli holdt i hånden av mammaen eller pappaen hele tiden :) Jeg hadde visst sele på meg når jeg var liten, og tror ikke jeg har tatt skade av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...