Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg blir sprø! Første dag i siste mens var 1 september 16 september satte jeg eggløsningssprøyta Ca 18 september hadde jeg eggløsning. Da hadde jeg også insamasjon I følge mine beregninger etter eggløsningsdagen har jeg termin 13 juni og skulle vært 8+2 i dag... Men legen på Riksen sier jeg skal regne ut etter første dag i siste mens, greit nok. Han sier min termin er da 8 juni og jeg er 8+5 i dag... Men i følge bim er jeg i min 10 uke i fra i dag! Altså 9+0! I følge babyverden, om jeg går etter første dag i siste mens, skulle befruktningen skjedd 15 eller 16 september og termin 10 juni! Håper noen skjønte dette, for det gjør ikke jeg! NÅR er termin min og hvor langt er jeg egentlig på vei...??
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Svarte på skravle, men svarer her og. 8 juni
3 prins på vei Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 For å forvirre deg fullstendig er jo terminen din utfra første dag i siste mens 11.juni her på bim:))))
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jepp, men den sier også at jeg har termin 30. juni, mens jeg kommer til 29. og legen min sier den 28... Og da står det nå engang 28. i journalen min, så jeg forholder meg til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå