chill+enda en til Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hvor tidlig fikk dere kynnere? Jeg er 22+0 på mandag, og det strammer i magen?.. Trodde dette var litt tidlig jeg, eller?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 12-13 uker legen kjente det til og med godt utenpå magen når jeg var på kontroll. Har vært veldig plaget med kynnere denne gangen..
chill+enda en til Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Såpass tidlig ja. Da er jeg nok ikke helt bortreist likevel. Sitter her med litt vondt, og syns det har strammet til endel på trening i det siste også. Takk for svar :-)
-MtG- Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hehe, jeg har aldri hatt kynnere utenom etter orgasme:) Er 30 + noe nå
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Hehe, jeg husker jeg syntes det var for flaut å spørre legen om det gikk an å få kynnere så tidlig, tenkte at det sikkert bare var noe jeg innbilte meg men så kjente han det jo uten at jeg sa noe.. Mye som er annerledes med nr to har jeg skjønt nå
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde kynnere fra rundt uke 20 som førstegangs jeg ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå