Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hvordan skal dere feire julen og hva skal de søte små få i julegave? Har en gutt på snart 5 mån og vet ikke hva jeg skal gi ham.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Snuppa og jeg bor hjemme hos mamma og pappa for tiden og vi skal feire med dem + litt annen familie! Bf har ikke noe samvær og vi har ikke noe kontakt (alt går gjennom advokater) og jeg er veldig glad for å feire sammen med snuppa Hun er 2,5 år og i går kjøpte jeg en kiste med 4 prinsessekjoler oppi, tror hun kommer til å bli kjempe glad siden hun syns det er kjempe stas å kle seg ut I tillegg har jeg tenkt til å kjøpe en god lue (sånn "finlandshette"-ting) og kanskje noen klær til dokka hennes Vi får se...
wamaitha Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg ska feire med exn og barna, det har vi gjort hver jul siden det ble slutt.., hva som blir julegave er jeg usikker på enda...
cathrine&emma Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 jg og mi jente skal feire jul med mi søter og mamma og min bror(pappa er på jobb) BF er ikke inni bildet.. ho er 2.5 tenkte jeg skulle kjøpe leke kjøkken til ho, og kanskje noen nye filmer...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 jeg og kjæresten min skal gå sammen om gaven hennes så hun skal få dukkevogn og barnelenestol fra bohus. BF pleier å spørre hva hun ønsker seg, så vi får se. han pleier faktisk å kjøpe det jeg/hun ønsker seg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå