Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 12 i syklusen min og(sorry ekkle detaljer) i dag da jeg var på toalettet var det sinnsykt mye slim på papiret(aldri hatt så mye)

Har hatt sex i går og dagen før + i dag.. kan dette være eggløsningslim og når er man mest fruktbar etter slikt slim... jeg går på min 2 pergotimekur nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok det.. Og du skjønner når det er el-slim, for det er helt annerledes enn utflod :)

Lykke til :)

les mer på www.pernille.info

Skrevet

Var det som eggehvite? :)

Skrevet

kunne minne om eggehvite ja kansje litt tykkere...

Skrevet

Jess, helt sikkert el-slim ;)

Skrevet

Jeg kan ikke så mye om dette, det er sikkert EL-slim... Men kan det kanskje ha vært rester av sæd også? jeg er forvirret her selv nemlig... heh!

Skrevet

Jeg tenker at hvis du lurer på om det kan være sædrester er det ikke el-slim. Mitt el-slim er som gelé - ekstremt seigt. Likner ikke på noe annet.

Skrevet

Sjekk pernille.info der er det gode beskrivelser og bilder :)

Skrevet

Takk for tips!

har sjekket ut pernille, så da tror nok det er el-slim jeg har hatt de siste par dagene (gele-aktig, blankt). har hatt "mensmurringer" (og noe som nesten ligner leamus i eggstokker /livmor) samt smerter i korsryggen også, så håper virkelig det er EL. tør imidlertid ikke juble helt, siden det bare er to uker siden jeg slutta på p-pillene..... hormonene føles litt på bærtur for å si det mildt....

Skrevet

dette var ikke sædrester det er jeg temmelig sikker på...

men når man merker dette eggløsningslimet er det akkurat da du har eggløsning.. jeg hadde bare masse masse slim en gang i går,ikke noe i dag... er det slik at dette slimet varer i flere dager?

Skrevet

Det er litt varierende når el kommer i forhold til slimet.. Men, det kommer alltid før el. Selv hadde jeg el slim på tirsdag, og el i går eller i dag.. Så jeg får slimet en del dager før el.. Skulle ønske jeg fikk det dagen før el, for sædcellene svømmer jo best og lever lenger i dette slimet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...